Μπορείς ν’ αναζητήσεις τα φωτεινά, καστανά μάτια σου μέσα στα δικά μου

Κοίτα πως αστράφτουν!…

Αντικατοπτρίζουν τη σφοδρή επιθυμία σου, το αμοιβαίο πάθος και εντείνουν τη κοινή λαχτάρα…

Το να σ’ έχω αντίκρυ μου και να μη σε ψάχνω με το βλέμμα μου, είναι τόσο δελεαστικό… και Θείο…

Έτσι όπως χαϊδεύεις το κορμί σου, ερεθίζεις όχι μόνο τον εαυτό σου αλλά και μένα

Το κλασικό, λευκό σλιπ σου, καλύπτει με δυσκολία όλα όσα πρέπει να κρύβονται

Αφήνω να βαδίσουν πάνω σου τα αδέσποτα, πεινασμένα μάτια μου

Ενώ ο αντίχειράς μου αφήνει το αποτύπωμά του γύρω – γύρω από τα υγρά σου χείλη

Καθώς η άκρη της γλώσσας σου γλιστρά έξω και τον γλύφει,

σκύβω και σου δίνω ένα φιλί στο στόμα

Τα δάχτυλά μου ταξιδεύουν προς τα κάτω… εκεί χαμηλά… στον πειρασμό

Θα υποκύψω πάλι…

Καθώς σε φιλώ ξανά στο στόμα, κοιτάζοντας σε επίμονα στα μάτια

μπορώ να γευτώ τη βότκα που έπινες νωρίτερα

Το μεθυστικό άρωμα της ανάσας σου προσβάλλει τη μύτη μου

Τα δάχτυλά μου προσφέρουν απαλά χάδια στα πλευρά σου

Στη συνέχεια, τα φιλιά που σου δίνω γίνονται πιο βαθιά…

και η γλώσσα μου περισσότερο τολμηρή

Ανάμεσα στα στόματά μας, ανήσυχο το πάθος παλεύει

Ανατριχιάζω, καθώς τα χέρια σου κατηφορίζουν από τους ώμους στην πλάτη μου

Ο αντίχειράς μου εντοπίζει το περίγραμμα του πούτσου σου

Έτσι όπως είναι φουσκωμένος στο μπροστινό μέρος του σλιπ σου, δεν μπορεί να μείνει για πολύ κρυμμένος

Σταματώ να σου δίνω φιλιά και χαϊδεύω απαλά το γυμνό σου στήθος

Η απάντηση στο βούρτσισμα των ρογών σου από τους αντίχειρές μου είναι ένα πλήθος από ζωώδη γρυλίσματα…

Καθώς ο πούτσος σου μεγαλώνει, τα δάχτυλά μου ετοιμάζονται να κακοποιήσουν την ποιότητα της στύσης σου

Παράλληλα, αντικαθιστώ τους αντίχειρές μου με το στόμα μου

Αναστενάζεις, καθώς βουρτσίζω με την άκρη της γλώσσας μου τις ρόγες σου

Βογκάς, καθώς τα δόντια μου συνθλίβουν πότε τη μια ρόγα και πότε την άλλη

Στη συνέχεια, σκορπίζω φιλιά σε ολόκληρο το στήθος σου και ξεκινώ ένα ταξίδι προς τα κάτω

Στην πρώτη κούραση, κάνω μια παύση και γλείφω τον αφαλό σου

Αναστενάζεις με θόρυβο καθώς γλιστρώ τη γλώσσα μου πάνω, κάτω και πλαγίως

Τα δάχτυλά μου γαντζώνονται στη μέση σου…

Απλώνεις τα χέρια σου στο κεφάλι μου και το κρατάς, κάνοντάς μου μια έκκληση να φιλήσω ξανά τα υγρά σου χείλη…

Δεν μπορώ να αρνηθώ…

Σε περίπτωση όμως που γευτώ ξανά τη βότκα που ήπιες και μεθύσω να μου το πεις

Όταν πίνω πολύ, γίνομαι άλλος άνθρωπος…

Προειδοποίησα.

