Συλλαμβάνοντας τα τρεμάμενα χείλη σου

μ’ ένα τρυφερό, αισθησιακό φιλί

αγγίζω απελπισμένα τους γοφούς σου

και τρίβομαι πάνω σου, ξεδιάντροπα… τόσο ξεδιάντροπα

έχοντας τη σκέψη να βρεθώ μέσα σου.

Γνωρίζοντας πολύ καλά να μετρώ την ολοένα αυξανόμενη θερμότητά σου

διακατέχομαι από μια σφοδρή επιθυμία που δεν μπορώ με τίποτα να κρύψω

Αγγίζοντας και χαϊδεύοντας αδιάλειπτα το κορμί σου

σέρνομαι πάνω σου… γλιστρώ στην ιδρωμένη επιδερμίδα σου

Είμαι ειδικός σε κάτι τέτοια κόλπα…

Δεν μπορείς να αγνοήσεις τη κάψα του ερωτισμού μου

ούτε ν’ αντιστρέψεις τους ρόλους

Αρπάζω το παντελόνι από τη μέση σου και το τραβάω με δύναμη προς τα κάτω

Ατενίζοντας την σκληρότητα της στύσης σου, η ανάσα μου γίνεται τραχιά

Μου προσφέρεις απλόχερα αυτό που λαχταρώ…

χωρίς καθυστέρηση… χωρίς ν’ αναδιπλώνεσαι…

Οι αναστεναγμοί που βγαίνουν από το στόμα μου αυξάνονται σταδιακά

μέχρι που εσύ ο ίδιος χώνεις τη γλώσσα σου μέσα μου και τους σταματάς

Ενθουσιασμένος από την απόλαυση της στιγμής, γραπώνω το μέγεθος του πούτσου σου

Τα παλιρροϊκά κύματα του έρωτα με ανασηκώνουν… με ταρακουνάνε…

Η επίτευξη του στόχου μου σχεδόν ολοκληρώνεται

… και βρισκόμαστε ακόμα στα μισά του δρόμου…

Φαντάσου!

