Η αγάπη που μοιραζόμαστε είναι τόσο γλυκιά όσο το νέκταρ…

… που τρέχει στο πρόσωπό σου, κατά μήκος της σπονδυλικής σου στήλης, ανάμεσα στα πόδια σου…

Ικετεύεις, καθώς διερευνώ τα βάθη του εσωτερικού σου κόσμου, ικανοποιώντας σε, όπως ακριβώς σου αρέσει

Πίνω τη γνώση που βρίσκεται μέσα σου, τη γνώση που διακοσμεί το κορμί σου…

Σε μαθαίνω κάθε φορά πιο πολύ

… διορθώνοντας ακούσια και εκούσια λάθη…

… αντιμετωπίζοντας κακούς χειρισμούς του παρελθόντος

Τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είμαι σε θέση να σου δώσω αυτό που πρέπει… αυτό που κατά καιρούς ξεχνούσα να σου δώσω, παρασυρμένος από τη βιασύνη που εκδηλώνεται το πάθος…

Μοιραζόμαστε την αγάπη αυτή που κορυφώνεται όσο περνά η ώρα

Βρέχοντας το πάτωμα με τον ιδρώτα μας, φωνάζεις: «Θεέ μου…» κι εγώ σου λέω να μην ανησυχείς, απλά να χαλαρώσεις

Βρίσκεσαι σε καλά χέρια… και το ξέρεις.

Απολαμβάνοντας κάθε λεπτό της ώρας που ξοδεύουμε, εστιάζω την ενέργειά μου πάνω σου, δίχως να βιάζομαι…

Το βλέμμα μου κάνει βόλτες στη λάμψη του προσώπου σου και στην αφθονία των προσόντων σου…

Κάνω πρεμιέρα μέσα σου…

Το χειροκρότημά σου είναι άψυχο, αλλά δεν στενοχωριέμαι… ξέρω πως θα αποζημιωθώ στο τέλος.

Τα φιλιά μου γίνονται βηματοδότες που συντονίζουν την ταχυκαρδία σου, καθώς τα κορμιά μας ταλαντεύονται…

Κινούμαστε σ’ ένα ρυθμό ερωτικό…

Δεν αναζητώ πλέον το χειροκρότημά σου, απλά απολαμβάνω τις αντιδράσεις σου στην αγάπη που σου δείχνω…

Ο ένας κρατάει τα χέρια του άλλου…

… καθώς η κορύφωση πλησιάζει…

Ανατριχιάζω…

Βουτάω μέσα σου, χύνομαι με ορμή, παρασύροντας το κορμί σου σαν να το χτύπησε τσουνάμι

Τα κορμιά μας πάλλονται, και θα συνεχίζουν να πάλλονται μέχρι να τελειώσει το κρεσέντο μας, μέχρι την αυγή…

