Η ζεστασιά του κορμιού σου διαχέεται στο δικό μου κορμί

καθώς ξαπλώνω δίπλα σου, κοντά σου

καθώς ακουμπώ –να… εδώ- το κεφάλι μου στο μαξιλάρι σου

κοιτάζοντάς σε, στο σκοτάδι.

Θέλοντας ν’ ακούω τον ήχο της αναπνοής σου βάζω σε υποχρεωτική διαθεσιμότητα τους ήχους των χτύπων της καρδιάς μου

Με κλειστά τα μάτια…

… προσεύχομαι;

… συλλογίζομαι;

Λαχταρώ να αισθανθώ το άγγιγμά σου

Συμπεριφέρομαι σαν υποψήφιος πνιγμένος που θέλει να γλιτώσει τον πνιγμό

Όλη μου τη ζωή ζητούσα κάτι που να με κρατάει ζωντανό… ένα σωτήρα, στη χειρότερη περίπτωση ένα δεκανίκι.

Που είναι το χέρι σου; αναρωτιέμαι στη σιωπή

κι απλώνω το δικό μου προς το μέρος σου

ελπίζοντας ν’ αγγίξω, να πιάσω, να χουφτώσω κάποιο μέρος του σώματός σου

Το χέρι σου;

Και τα δυο σου χέρια;

Το κεφάλι σου;

Αναζητώ, τεντώνοντας τα δάχτυλά μου

Δεν θα επιτρέψω στο σκοτάδι να μ’ εμποδίσει να σε πιάσω

Τα δάχτυλά μου τεντώνονται όλο και περισσότερο

Επιχειρούν κανονικά κάτω από το σεντόνι, πάνω στο κορμί σου… που πάλλεται

Η αδυναμία μου ν’ αντισταθώ στον πειρασμό, είναι ένα έγκλημα

Τα χέρια μου τρέμουν…

Θα τολμήσω…

Ο εθισμός μου σ’ εσένα με κάνει να συμπεριφέρομαι σαν να βρίσκομαι διαρκώς υπό την επήρεια ναρκωτικών

Το μυαλό μου θολώνει

Τα δάχτυλά μου τρέχουν σαν άλογα κούρσας πάνω σου

Αναστενάζουμε και οι δυο καθώς το δέρμα μου χαϊδεύει το δικό σου

Η δροσιά της αναπνοής σου αναζωογονεί τις νευρικές μου απολήξεις

Προετοιμάζομαι να σου δώσω ό, τι σου αξίζει

Σου ζητώ να μου λες τι λάθη κάνω –

Κι εγώ θα τα ρυθμίσω; Μου αρέσουν οι αλλαγές.

Μου λείπει ο θόρυβος – Γιατί δεν βογκάς;

Ο ιδρώτας ρέει άφθονος

Μου λείπει η ένδειξη περισσότερης αγάπης – Βάλε πάθος.

Ας περάσουμε τώρα στη δράση

Άλλωστε και οι δυο είμαστε πρόθυμοι

Το θεωρώ πολύ σημαντικό να με παρατηρούν τα μάτια σου

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να ψιθυρίζω το όνομά σου.

Οι αναστεναγμοί πλέον ξετρυπώνουν κι ακούγονται παντού

Για ένα ακόμα βράδυ, αισθάνομαι την καρδιά μου έτοιμη να σπάσει

Απορώ πως δεν έχει πέσει θύμα των χτύπων αυτών και διατήρησε την αυτονομία της

Καυτές σταγόνες ιδρώτα καίνε το πρόσωπό μου

… κυλώντας πάνω του… αμείλικτα

Τυφλός μες στο σκοτάδι, εν απουσία οποιοδήποτε φωτός

χαμογελάς, προσμένοντας…

