Βρίσκεται εκεί, ξαπλωμένος, με το πάθος να ρέει σε μορφή δακρύων μέσα από τα μάτια του

Τα χέρια του αρχίζουν να τινάζονται και τα πόδια του να τρέμουν

Θέλει να κραυγάσει, όμως δεν μπορεί. Μόνο μια σιωπηλή κραυγή βγαίνει από το στόμα του…

… μια κραυγή που μόνο εγώ, ο εραστής του, μπορώ ν’ ακούσω.

Τραβάω τα σεντόνια από πάνω του… Τον ξεσκεπάζω, γνωρίζοντας πόσο το λατρεύει αυτό…

Δείχνει ιδιαίτερη προσοχή σε ό,τι κάνω…

Γαργαλάω τις πατούσες του…

Χαμογελάει…

Αρχίζει να αναπνέει βαριά…

Αναρωτιέται ποια είναι τα σχέδιά μου…

Ακουμπώ τα χέρια μου στο κορμί του και νιώθω την κουφόβραση να με τυλίγει

Μια ακόμη σιωπηλή κραυγή βγαίνει από το στόμα του

Του αρέσει να αντιμετωπίζει με διακριτικότητα την επιθετικότητά μου

Ο στόχος που έχω θέσει είναι να ικανοποιήσω κάθε του επιθυμία…

Τα χέρια του αρπάζουν το μαξιλάρι και το φέρνουν στο πρόσωπό του…

Τα δάχτυλά μου, με επιδεξιότητα, γλιστρούν μέσα στο κορμί του… γλιστρούν και προχωρούν βαθιά… βαθύτερα από ποτέ…

Παίζω με το κορμί του επιλέγοντας έναν ήπιο τρόπο, αλλά προσθέτω δόσεις πάθους όσο τα λεπτά κυλούν…

Τα αυτιά μου γίνονται λιμάνι των κραυγών του…

«Σσσς… σιωπή», του λέω… και σκύβω να τον φιλήσω

Η θερμοκρασία ανεβαίνει…

