Απαλά σε αγγίζω στο σκοτάδι

ηλεκτρίζοντας το δέρμα σου.

Τα δάχτυλά μου, άλλοτε διακριτικά, άλλοτε αδιάκριτα μετακινούνται πάνω σου

… πάνω σ’ ολόκληρο το κορμί σου

στους πιο ιδιωτικούς χώρους σου, εκεί που η ευαισθησία σου δεν μπορεί να πει ψέματα

Με βρεγμένα από τη διέγερση και τρεμάμενα από τη συγκίνηση χείλη, χρειάζεσαι και θέλεις το άγγιγμά μου

Οι αναστεναγμοί σου, άλλωστε, το ζητούν ανοιχτά

Σιγά – σιγά αυξάνω την πίεση…

Ενώ ο αντίχειράς μου στηρίζεται πάνω σου

ο δείκτης τρίβει απαλά το ευαίσθητο κουμπί της ευχαρίστησης σου

και τα υπόλοιπα δάχτυλά μου κυκλοφορούν ελεύθερα στο υπογάστριο σου

γλιστρώντας στην υγρασία που γέννησε εκεί ο ιδρώτας σου.

Μ’ ένα ξεφύσημα που βγαίνει από το στόμα σου, υποδέχεσαι το δάχτυλό μου, που εισέρχεται μέσα σου…

Καθώς προχωρώ, αισθάνομαι τη ζεστασιά και τη στενότητα, ενώ ο αντίχειράς μου εργάζεται τόσο μαγικά που σηκώνει όρθιο τον πούτσο σου

Πνιχτοί αναστεναγμοί ακούγονται από το στόμα σου

… αναστεναγμοί που με χαρά τους ακούω εξαπολύοντας άλλη μια επίθεση μέσα σου

Ανασαίνω βαθιά, με ικανοποίηση και φυσάω την ανάσα μου στο πρόσωπό σου για να την αισθανθείς…

Περιμένεις πως και πώς να γίνεις ξανά δικός μου

… εδώ, στο σκοτάδι…

