Το νερό τρέχει στο ηλιοκαμένο κορμί του χαιδεύοντας το, φιλώντας το, χυτεύοντας το, από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών του… Καθώς τεντώνεται κάτω από τη ντουζιέρα, τονίζονται οι γυμνασμένοι μυς του, τόσο των κοιλιακών του, όσο και της πλάτης του. Τα δάχτυλα του εργάζονται σκληρά για να καθαρίσουν τη σάρκα του από τον αφρό. Ζηλεύω κάπως βλέποντας τα να γλιστρούν τόσο επιδέξια στην απαλότητα του δέρματος του… Οι αφροί ρέουν παρέα με το νερό προς τα κάτω, προς το πάτωμα, κάποιοι όμως παραμένουν πάνω του καλύπτοντας μόνο τις σωστές θέσεις…
Μην αντέχοντας άλλο να είμαι ένας απλός θεατής σ’ αυτό το θέαμα, ανοίγω την πόρτα και εισβάλλω μέσα κλαψουρίζοντας. Με σταθερά βήματα και χαμογελώντας, πλησιάζω με σκοπό να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τη στενότητα του μπάνιου. Χαμογελάει κι αυτός, ενθαρρύνοντας με να πάρω το ρίσκο, να τολμήσω, να ολοκληρώσω εγώ ο ίδιος το καθαρισμό του κορμιού του…
Τα έμπειρα, τριχωτά χέρια μου, έρχονται σε αντιπαράθεση με τις νευρικές απολήξεις του και τα δάχτυλα μου ξεκινούν σχεδόν αμέσως να χορεύουν στη σάρκα του. Με το που τον βλέπω να κλείνει τα μάτια του, καταλαβαίνω πόσο απολαμβάνει αυτό που κάνω… Τα χείλη μου φιλούν το μέτωπο του τη στιγμή που αρχίζω να τον λούζω. Του προσφέρω ένα αισθησιακό μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής, κερδίζοντας την απόλαυση να χαϊδεύω τρυφερά τις βρεγμένες μπούκλες του. Ανοίγοντας τη βρύση με το ζεστό νερό, απομακρύνω τα απομεινάρια του σαμπουάν, τα οποία γλιστρούν προς τα κάτω…
Αμέσως μετά, ακουμπώ τα χείλη μου πάνω στα δικά του, πιέζοντας τα όσο περισσότερο μπορώ. Ταυτόχρονα, τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το κορμί του και γουργουρίζω σαν γάτος που μόλις έχει φάει και προσπαθεί να χωνέψει ξαπλωμένος στα κεραμίδια.
Χρησιμοποιώντας τα πεινασμένα στόματα μας καταβροχθίζουμε ο ένας τον άλλο… Ένα βογκητό ξεφεύγει από το στόμα του καθώς αγγίζω με λατρεία τη στύση του. Το καυτό νερό συνεχίζει να βομβαρδίζει τα κορμιά μας. Στην κορύφωση του πάθους, αισθάνομαι τον πούτσο του να καρφώνεται μέσα μου. Για αντάλλαγμα του δίνω ένα φιλί τόσο παθιασμένο που τα χείλη μου κολλούν πάνω στα δικά του σαν να είναι βεντούζες. Σπρώχνοντας το κορμί μου με το δικό του, ο πούτσος του καρφώνεται βαθύτερα. Οι κραυγές μου ακούγονται παντού, ενώ τα νύχια μου σκάβουν τη μαυρισμένη επιδερμίδα του… Με το που αισθάνομαι την ανατριχίλα του καταλαβαίνω ότι βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση…
«Εγώ θα σου πω πότε θα χύσεις… εντάξει;», του λέω ψιθυριστά, ακουμπώντας τα χείλη μου στο αυτί του…
Σφίγγει το στόμα, τρίζει τα δόντια του και κλείνοντας τα μάτια του, σκύβει το κεφάλι δίχως ν’ απαντήσει…
«Έτσι μπράβο…», του λέω… φιλώντας τον ξανά στο στόμα…

