Νιώθω να με παρακολουθείς από απόσταση τόσο μεγάλη.

Για να ξεφύγω από το βλέμμα σου κρύβομαι κάτω από το σεντόνι.

αν και το ξέρω…

Παίζω με τη μοίρα μου.

Νιώθω το βλέμμα σου καρφωμένο πάνω μου

λαμπερό, ζεστό σαν τον ήλιο

να τσουρουφλίζει τη σάρκα μου…

Αισθάνομαι την ανάσα σου να κυλάει στο πρόσωπό μου

… να ρέει αργά κάτω από το λαιμό μου

… να στάζει στο στήθος μου

καυτή, σαν ένα κολασμένο ποτάμι φωτιάς

παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμά της

λίγες μόνο από τις τρίχες μου γλυτώνουν απ’ αυτό το ναυάγιο.

Νιώθω μια από τις μεταξωτές σου γραβάτες -μήπως είναι μια και μοναδική;-

να τυλίγεται γύρω από τα μάτια μου

δεσμεύοντας το θέαμα που έβλεπα.

Καθώς τη στηρίζεις, δένοντάς την κόμπο, στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου

η ψυχή μου λιώνει από την έντονη, ερωτική επιθυμία

Αισθάνομαι την καυτή γλώσσα σου

να κυλάει ήσυχα σαν τράτα στο κορμί μου, αλιεύοντας γεύσεις

… δοκιμάζοντας το άρωμά μου

… προσκαλώντας με στην αμαρτία

Αισθάνομαι ένα απαλό τσίμπημα…

… και μια σφιχτή αγκαλιά

… και μια πίεση από τα χέρια σου

Απόλυτα συνειδητοποιημένος, αφοσιώνομαι στην απόλαυση που μου προσφέρεις

Νιώθω την αύξηση της ενέργειας σου

Χαμογελώ πλατιά όπως ένας Χριστιανός όταν ακούει το χαρμόσυνο μήνυμα της Ανάστασης

Η πείνα μου για σένα παραμένει ανείπωτη

… και δεν γνωρίζω πως και με ποιο τρόπο να την εκφράσω

Μόλις τον βρω, υπόσχομαι, να σε καταναλώσω πολλαπλασιαστικά

Σε αισθάνομαι πάνω από το στόμα μου

Αισθάνομαι το ψιλοβρόχι της υγρασίας των χειλιών σου

Μια καταιγίδα ξεσπάει κάπου νοτιότερα…

Ιδρώνω…

Νιώθω τα δάχτυλά σου να πλέκουν τα μαλλιά μου

κατανοώντας ότι τραβώντας τα θα κερδίσεις ένα μεγάλο μέρος της προσοχής μου

Ακούω έναν ήχο

… καθώς ανοίγεις τα κουμπιά του πουκάμισού μου

Νιώθω το χέρι σου πάνω μου

Νιώθω τον αντίχειρά σου να μου προσφέρει χάδια

Σε νιώθω στο σκοτάδι

Δαγκώνω τα χείλια μου για να σιγήσω κάθε κραυγή

Η παλίρροια της ανάσας σου με τυλίγει

Πνίγομαι στον ωκεανό του σάλιου σου

Αγωνίζομαι να βγω στην επιφάνεια

Τα χέρια σου με αρπάζουν και με φέρνουν στην επιφάνεια

Ακούω τον ψίθυρό σου τώρα

Ρίχνομαι πάνω σου

… κολυμπώντας στα κύματα της αμαρτίας σου.

