Έχω παραφρονήσει…

Πρέπει να αισθανθώ, επειγόντως, το άγγιγμά του

Καθώς γυρίζει το κεφάλι του και με κοιτά, συνειδητοποιώ πόσο πολύ τον θέλω

Ούτε που μπορεί να του περνάει από το μυαλό, πόσο…

Θέλω να χωθώ στην αγκαλιά του και να καταβροχθίσω τα χείλια του

Μμμμ! Τι άγρια γεύση!

… και τι απαλό που είναι το βελούδινο δέρμα του!

Λυγίζω…

Είναι οδυνηρό να κάθομαι απλώς στα πόδια του… σαν να είμαι μωρό

Ήδη, αισθάνομαι τον πούτσο μου άκαμπτο και σκληρό…

Πρέπει να τον σπρώξω προς τα έξω… έτσι… λίγο δεξιά… δεξιά πάνω…

Ωραία!

Τώρα μπορεί να παίξει μαζί του το βλέμμα του

Τον ζεσταίνει με το συναίσθημα της αφοσίωσης…

Καίγομαι!

Ούτε που ξέρω πως θα συμπεριφερόμουν εγώ στη θέση του.

Ανοιγοκλείνω τα βλέφαρά μου

Ανοίγω τα χείλη μου

Το κορμί μου πάλλεται…

Τώρα μπορεί να ξεκινήσει ο χορός… εδώ… στο πάτωμα…

Τον κρυφοκοιτάζω… και τολμώ να πω ότι βλέπω περισσότερα…

Το κορμί του κινείται στο δικό μου ρυθμό…

Κινούμαστε σαν να χορεύουμε…

Η θερμοκρασία αυξάνεται…

Δεν μπορώ να σταματήσω να ψάχνω τις σκέψεις στα μάτια του…

Είμαι μια βόμβα έτοιμη να ενεργοποιηθεί από λεπτό σε λεπτό.

Πλησιάζω πιο κοντά

Δεν θέλω να είμαι το μόνο θύμα…

Στα ρουθούνια μου καταφτάνει η μυρωδιά του κορμιού του

Σκύβω και ψιθυρίζω στο αυτί του αυτά που θέλω

Ο πούτσος μου σηκώνεται ψηλά…

Βλέποντας το χαμόγελό του αισθάνομαι σαν μόλις να μου έχουν χαρίσει τον ουρανό και τα άστρα

Ξέρω πόσο με θέλει…

Γίνομαι σκιά, και παρεισφρέω στα βάθη του κορμιού του

Θα παραμείνω όσο διαρκέσει η νύχτα… αυτές τις λιγοστές νυχτερινές ώρες.

Τα χείλη του είναι νόστιμα, σαρκώδη, υγρά και ζεστά…

Το κορμί του δονείται…

Με χρειάζεται μέσα του…

Είμαι έτοιμος

Μπαινοβγαίνοντας φτάνω εκεί που πρέπει, πιο βαθιά από ποτέ…

… λαχανιάζοντας.

