Το σκοτάδι έχει πέσει

Ένα βοριαδάκι δροσίζει τον αέρα

Κλειδώνω την πόρτα του αυτοκινήτου και σε βλέπω να στέκεσαι εκεί… απέναντί μου

Το βήμα μου αιωρείται για μια στιγμή στο κενό

Κρατώ σφικτά τα κλειδιά στα δάχτυλά μου

Αφήνω την καρδιά μου ν’ ακουστεί δυνατά, έτσι όπως πρέπει

…. στη σιωπή…

Η βιασύνη των ποδιών, μειώνει την απόσταση μεταξύ μας

Νιώθω την πληρότητα ενός φιλιού με το πρώτο άγγιγμα των χειλιών μας

Η πίεση που ασκείς είναι μεγάλη

Τα χείλια μου πρήζονται… παχαίνουν και φουσκώνουν

Τα χέρια κινούνται γρήγορα, χαϊδεύοντας εδώ κι εκεί…

Το πάθος υπερχειλίζει…

… κάτω από τα ρούχα μας

και τα ποτίζει, τα νοτίζει…

Η ανάγκη μου να γλιστρήσω μέσα σου είναι μεγάλη

Τα κουμπιά ανοίγουν όπως – όπως

Και τα δάχτυλα ανιχνεύουν σημεία του σώματος που πρέπει να ανιχνευτούν

Παίρνω το παιχνίδι πάνω μου…

… έτσι όπως συμφωνήσαμε από πριν

Σε σπρώχνω προς τα πίσω, στο καπό…

Μου προσφέρεις την πρόσβαση που χρειάζομαι

Στέκομαι υπερήφανος… προσοχή… σαν εύζωνας

… έτοιμος να βουτήξω μέσα σου,

… έτοιμος να επιβιβαστώ

Σκύβω, κι αφήνω τη γλώσσα μου να κυματίσει πάνω σου

… να σε τσιμπήσει, να σε γαργαλήσει

Μπορώ και νιώθω την ανατριχίλα σου

Μουσκεμένος από τον ιδρώτα

Σκαρφαλώνω πάνω σου

Πειράζοντας το βλέμμα και τη σκέψη σου

Τα χέρια σου με καθοδηγούν

Σπεύδω να βρεθώ μέσα σου

Δεν μπορώ να χαραμίσω ούτε ένα λεπτό

Βυθίζομαι σιγά – σιγά…

… αρχικά…

και μετά βιαστικά…

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το κορμί σου και σπρώχνω…

Απορώ πως μας αντέχει το αυτοκίνητο… πως αντέχει, όχι το βάρος, αλλά το πάθος μας

Κάθε βουτιά μου προκαλεί ανατριχίλα και ρίγη, ερωτική

Η αίσθηση της έκρηξής μου είναι το ζητούμενο

Η θερμότητά μου σε πλημμυρίζει αμέσως μετά το σοκ της εκτόξευσης του σπέρματός μου

Η ένταση των αναστεναγμών μας ατονεί

Και οι ανάσες μας ακούγονται κουρελιασμένες

Τα βλέμματά μας όμως εκφράζουν μια πείνα για περισσότερο

Πρέπει ν’ ανέβουμε αμέσως στο διαμέρισμά μας για τα περαιτέρω…

