Με γυρισμένη την πλάτη, ακούω την θορυβώδη είσοδο σου στο δωμάτιο

Εισβάλεις ξαφνικά… δυναμικά

Πρόθεσή σου είναι να με διεκδικήσεις

Τοποθετώντας χιλιάδες φιλιά στο πρόσωπό μου

Βράζω… Τι κι αν το κλιματιστικό προσπαθεί να χαμηλώσει τη θερμοκρασία;

Σύντομα, βρίσκομαι διπλωμένος στην αγκαλιά σου

Τα χείλια σου, με φινέτσα και τρυφερότητα, γλιστρούν πάνω μου και με γοητεύουν

Είναι σαφές ότι έχεις αναλάβει να παίξεις το ρόλο του αρπακτικού

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προμηθευτώ υπομονή και να το απολαύσω

Με τόσο πάθος εγκλωβισμένο, δεν μπορώ να δείχνω σεμνός… όχι για πολύ ακόμα…

Παραβιάζεις για πρώτη φορά τα χείλια μου με την άκρη της γλώσσας σου

Τα χέρια σου εξακολουθούν να με κρατούν σφικτά

Η γλώσσα σου κινείται στο λαιμό μου, στο σαγόνι μου

Δύσκολα μπορώ να συγκρατήσω τους αναστεναγμούς μου

Λικνίζοντας το κορμί μου στην αγκαλιά σου, σου λέω πόσο σε χρειάζομαι

Μου είναι αδύνατο να μείνω βουβός

Εκχωρώντας σου σιγά – σιγά, στρατηγικά σημεία μου, τοποθετώ τα πόδια μου στους ώμους σου

Κι εσύ με γλύφεις, με πιπιλίζεις, με ροκανίζεις… και διεισδύεις όχι μόνο γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου, αλλά και τα δάχτυλά σου.

Καίγομαι…

Ενώ εσύ γλεντάς, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά…

Μια κραυγή μου σε τρομάζει

Οι εισπνοές μου γίνονται τραχιές…

Παλεύω, προτρέποντας να μου δίνεις συνεχόμενα, ασταμάτητα φιλιά…

Αγγίζοντας τον απελευθερωμένο, διογκωμένο πούτσο σου, κρίνω ότι είναι η σειρά μου να συμμετάσχω σ’ αυτή την ερωτική γιορτή

Ταΐζεις με το μήκος του τη πείνα που κατοικεί στο στόμα μου

Τον βουτάς μέσα κάθε φορά από μια νέα κατεύθυνση

Χτυπώντας το πίσω μέρος του λαιμού μου

Η ευφορία που νιώθω είναι ανεκτίμητη

Ρίχνω το βλέμμα μου στα μάτια σου.

Είναι τόσα πολλά αυτά που μπορώ να δω μέσα τους

Θαρρώ πως αυτή η βραδιά θα διαρκέσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη

Η γλώσσα σου γίνεται κλητήρας του πάθους σου

Δεν μένει ούτε μια στιγμή αδρανής

Όσο η ώρα περνά, μπορώ να δω να εμφανίζονται οι πρώτες μελανιές.

Τα δάχτυλά μου παραμένουν κλειδωμένα στα μαλλιά σου

Η τριβή των κορμιών μας δημιουργεί συναισθήματα τόσο συντριπτικά

Κλειδώνομαι στην αγκαλιά σου, για να μη πέσω.

Τώρα πια δεν ανταλλάσσουμε γλυκά χάδια, μόνο σκληρά… καυτά…

Δεν είμαι σε θέση ούτε να κινηθώ, ούτε ν’ αναπνεύσω, ούτε να δω…

Με τα χέρια μου βουρτσίζω τα μάγουλά σου και σπρώχνω προς τα πίσω το χάος των μπουκλών των μαλλιών σου

Παράλληλα, παρατηρώ τη διογκωμένη κατάσταση του πούτσου σου

Ελπίζω ν’ αποφασίσεις να γίνω γρήγορα δικός σου

Ευελπιστώ σε μια άψογη συνεργασία

Τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τη βάση του, και χαμηλώνω αργά το κεφάλι μου

Δοκιμάζω τη δύναμη της αγάπης γλείφοντας πάνω – κάτω…

Κάπως έτσι σου προσφέρω ευχαρίστηση και συνεχίζω έως ότου να μη μπορείς πλέον να συγκρατηθείς…

Τότε, καταπίνω κάθε σταγόνα του ιερού σου αποστάγματος

Πέφτοντας στον γκρεμό του αυτοελέγχου μου

Απολαμβάνοντας τη γεύση του σπέρματός σου, ικανοποιώ στον απόλυτο βαθμό τη δίψα μου

Μετά, γλείφεις και την τελευταία σταγόνα από τα χείλια μου με φιλιά, εξαφανίζοντάς την

Λιώνω στην αγκαλιά σου, λαμπρά ευτυχισμένος κι έτοιμος να παραχωρήσω τα πάντα για να το απολαύσω ξανά…

Όπως καταλαβαίνεις, είμαι οπαδός της επανάληψης…

