Καθώς το απαλό, δροσερό αεράκι χαϊδεύει την επιδερμίδα του …

… Προκύπτουν ανατριχίλες …

Η αναπνοή βαθαίνει …

Οι κόρες των ματιών διευρύνονται …

Αναστεναγμοί αναδύονται …

Μιλώντας του με λόγια απλά

ζεσταίνω το κορμί του …

Η καρδιά χτυπάει πιο δυνατά …

Το αίμα ρέει πιο γρήγορα …

Τα συναισθήματα συγκεντρώνονται σαν να ‘ναι σμήνη …

Οι αναστεναγμοί αυξάνονται …

Μιλώντας του με λόγια απλά …

Οι ρόγες σκληραίνουν …

Η διέγερση κυριεύει ολόκληρη την ύπαρξή του …

Το βλέμμα μου τον καταναλώνει …

… τον καταβροχθίζει …

Μιλώντας του με λόγια απλά

… Κάτι μέσα του αγγίζει …

Βαθιά μέσα του…

Εκεί που ποτέ κανείς δεν μπόρεσε να φτάσει, είναι γνωστό …

Ή τουλάχιστον προσπάθησε αλλά δεν το κατάφερε …

Μιλώντας του με λόγια απλά

… κερδίζω την καρδιά του …

Τα λόγια μου ξεδιπλώνονται και αγκαλιάζουν την ψυχή του …

Τον κάνω να με νιώθει όλο και πιο πολύ..

… συνεχίζοντας να μιλώ με λόγια απλά

Χωρίς καν να το συνειδητοποιώ …

Ανοίγει τα πόδια του …

Ο ιδρώτας ρέει σαν το ποτάμι …

Η αλμύρα στη γεύση του αφθονεί…

Δεν έχει πια τον έλεγχο του εαυτού του…

Καμία από τις αντιδράσεις του δεν είναι φυσιολογική…

Μιλώντας του με λόγια απλά

του λέω ποιος είμαι…

του λέω τι είναι αυτό που αναζητώ …

Με κοιτά σαν να μη γνωρίζει τι λέω …

Η αναμονή …

Η λαχτάρα …

Η ανάγκη …

… να αισθανθεί τα χέρια μου πάνω του …

… δεν μπορούν να κρυφτούν στο βλέμμα του

Μιλώντας του με λόγια απλά

… είμαι σε θέση να προχωρήσει πέρα απ’ αυτά…

Να κάνω τα λόγια αυτά πραγματικότητα …

Με γερά θεμέλια …

Μιλώντας του με λόγια απλά

Απλά.

