Τις στιγμές που αγκαλιασμένοι ψιθυρίζουμε ο ένας στο αυτί του άλλου

ανταλλάζουμε χάδια τρυφερά, επιτρέποντας στα κορμιά μας να διεγείρονται από το πάθος

Ερχόμαστε όλο πιο κοντά μέχρι που τα χείλη μας αγγίζονται

Φιλιόμαστε, αφήνοντας τις κρυμμένες επιθυμίες μας να φανερωθούν

Είναι τόσο πολύτιμες αυτές οι στιγμές!

Η ανάσες μας αγγίζουν τις μικροσκοπικές τρίχες στο δέρμα

Οι γλώσσες φέρνουν στο προσκήνιο όλα αυτά που πρέπει για να συνεχιστεί με ενδιαφέρον η βραδιά

Σκύβοντας, για να εντοπίσω το βαθμό ευαισθησίας της περιοχής γύρω από τις ρόγες σου, νιώθω τη γλώσσα σου να εισβάλλει στο αυτί μου και στη συνέχεια τα δόντια σου να δαγκώνουν και να τσιμπολογούν το λοβό…

Απολαμβάνω τη γλυκιά γεύση της ιδρωμένης επιδερμίδας σου

Φιλώντας με τον τρόπο μου απαλά το κορμί σου

Καθώς κατεβαίνω, μπορώ να μυρίσω τη διέγερσή σου

Οι χτύποι της καρδιάς μου αυξάνονται…

Καθώς γλιστρώ τη γλώσσα μου κατά μήκος του ανδρισμού σου, τονώνω σιγά – σιγά τη στύση του, και αποχαιρετώ τη τρυφερότητά του

Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ ν’ ακούσω την ανάσα σου να βαραίνει

Καθώς σε γλείφω ασκώντας μεγαλύτερη πίεση, νιώθω το αίμα σου να κυλά μέσα στις φλέβες σου

Μια μικρή γκρίνια βγαίνει από το μισάνοιχτο στόμα σου

Η ανάγκη μου γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

Οι ρόλοι και των δυο μας έχουν γίνει διακριτοί

Ο οργασμός έρχεται και εγκαθίσταται στα κορμιά μας

Αναστενάζουμε και βογκάμε εκφράζοντας την ευχαρίστησή μας

Σου επιτρέπω να δοκιμάσεις στα χείλη και στη γλώσσα μου τη γεύση του ανδρισμού σου

Τα χέρια μου κινούνται πάνω στο κορμί σου… αγγίζοντας τρυφερά…

Αγγίζω ξανά το στήθος σου

Συνθλίβω τις ρόγες σου ανάμεσα στα δάχτυλά μου

Τις τσιμπώ…

Μου αρέσει να βλέπω την απόλαυση να καθρεφτίζεται στο πρόσωπό σου

Μπορώ να διαβάσω στο μυαλό σου όλα όσα αισθάνεται το σώμα σου

Καθόλου βιαστικά, φέρνω ξανά τα δάχτυλά μου κοντά στον ανδρισμό σου

Τον αγγίζω… Τον τονώνω… Φέρνω μια νέα διέγερση πάνω του

Τον ετοιμάζω έτσι ώστε να μπει μέσα μου με την απαραίτητη τρυφερότητα… σιγά – σιγά…

Με αναστεναγμούς προτρέπουμε ο ένας τον άλλο να φτάσει πρώτος στο αποκορύφωμα

Δεν βιαζόμαστε…

Έχουμε φτάσει έτσι κι αλλιώς σ’ ένα σημείο χωρίς επιστροφή

Μαζί θα καταρρεύσουμε

Οι καρδιές μας χτυπούν ως μια…

Συγχαίρουμε ο ένας τον άλλο

Μοιραζόμαστε συναισθήματα

Μοιραζόμαστε αγάπη…

… όπως πάντα…

… για πάντα.

