Όταν η ζέστη λιώνει και σίδερα…

Μ’ αρέσει να σε βλέπω να κάθεσαι στην παραλία

Κόκκοι άμμου κολλούν στην υγρή σου πλάτη.

Η εικόνα σου μου φέρνει ένα χαμόγελο στα χείλη

… με ξεσηκώνει…

Τα δάχτυλά σου χαϊδεύουν και ταυτόχρονα σκάβουν την άμμο

Φτιάχνεις πύργους…

Γελώ, κι εσύ κοιτάς προς το μέρος μου

Ο άνεμος παίζει με τις μπούκλες σου

Μικρά κύματα σκάνε στα πόδια σου…

Αποφασίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να έρθω κοντά σου

Δεν μπορώ να στέκομαι μακριά…

Δεν μπορώ να σε κοιτώ από απόσταση.

Πλησιάζω και σου προσφέρω το χέρι μου για να σηκωθείς

Το σχέδιο μου περιλαμβάνει απομάκρυνση από το σημείο αυτό, από τα κύματα και προσωρινή εγκατάσταση σ’ ένα απομονωμένο μέρος της παραλίας που μόνο εμείς οι δυο γνωρίζουμε…

Τρέχουμε ο ένας μπρος κι άλλος από πίσω, κατά μήκος της ακτής

και καταλήγουμε σ’ ένα όρμο κρυμμένο από τα βράχια

Το ντροπαλό σου χαμόγελο φουντώνει το πάθος μου για σένα

Σε ορέγομαι όπως τα μικρά παιδιά τους λουκουμάδες…

Δειλά, παίζω με το κορδόνι του μαγιό σου, επιχειρώντας να το λύσω διακριτικά

Η έντονη διέγερση μου, λυγίζει τα γόνατά μου και με αναγκάζει να γονατίσω στην άμμο

Χαϊδεύω την πλάτη σου, και φιλώ τους ώμους και το λαιμό σου

Η γεύση της ηλιοκαμένης επιδερμίδας σου είναι πιο αλμυρή κι από το νερό της θάλασσας

Τυλίγοντάς σε στην αγκαλιά μου, τα κορμιά μας συναντιούνται

Μπορώ να αισθανθώ τη ζεστασιά και την υγρασία σου να με τονώνουν

Οι καρδιές μας χτυπούν αρμονικά

Αργά και τρυφερά καλοπιάνουμε ο ένας τον άλλο

Ανταλλάσσοντας φιλιά τρυφερά…

Οι γλώσσες περιπλέκονται και παίζουν μέσα στα στόματά μας

Οι ανάσες ανακατεύονται

Αναστενάζουμε, λαχανιάζουμε… μιμούμαστε τους ήχους που δημιουργούνται όταν τα ζευγάρια κάνουν σεξ

Σ’ ένα διάλειμμα από τα φιλιά, δαγκώνω τα χείλη σου… για λίγο, και στη συνέχεια γλείφω ξανά την αλμύρα από τον ώμο σου

Στο ίδιο διάλειμμα, γλείφεις σε βάθος το αυτί μου και πιπιλίζεις το λοβό

Μπορώ να αισθανθώ τον οργασμό στο κορμί σου

Είμαι αποφασισμένος να μεταφερθώ μέσα σου με όλη μου τη δύναμη

Να στερεωθώ μέχρι τη κορύφωση, μέχρι η αγάπη μου αναβλύσει μέσα σου

Το βλέμμα μου ανατρέχει στο πρόσωπό σου

Θαυμάζω τόσο την έκφρασή σου, όσο και τα μεγάλα, πανέμορφα μάτια σου

Θαυμάζω ακόμα και το χαμόγελό σου

Έτσι απλά, συνειδητοποιώ πόσο πολύ σε θέλω

… πόσο πολύ σε χρειάζομαι

… πόσο απαραίτητος μου είσαι.

