Μ’ ένα φιλί από τα χείλη σου

γελώ και σε κρατώ σφιχτά στην αγκαλιά μου

σηκώνοντάς σε ψηλά και περιστρέφοντας σε γύρω – γύρω σαν να είσαι ο δορυφόρος μου

Η διασκέδαση γεμίζει γέλια τις καρδιές μας

Μια λάμψη εμφανίζεται στα μάτια σου… Τώρα…

Είναι η σειρά μου να σου δώσω ένα γλυκό φιλί

και να γεμίσω με ζεστό πάθος το στόμα σου

κρατώντας σε ακόμα πιο σφικτά την αγκαλιά σου

Η φλόγα που άναψαν τα χάδια

φουντώνει, αναπτύσσεται… γίνεται πυρετός… Τώρα…

Παίζουμε με τις σκιές κάτω από τις πανύψηλες βελανιδιές

Στους κορμούς τους έχουν παραμείνει εδώ και χρόνια χαραγμένα

ονόματα ερωτευμένων ζευγαριών όπως είμαστε εμείς

ονόματα ερωτευμένων ζευγαριών που και να μην ήθελαν αναγκάζονταν να κρατήσουν καλά κρυμμένο το μυστικό της αγάπης τους.

Μαζί πέφτουμε και κυλιόμαστε στο γρασίδι

Ανταλλάσσοντας φιλιά, τα άκρα μας περιπλέκονται

Δειλά, προσπαθούμε να βγάλουμε τα ρούχα που μας δεσμεύουν

Ευτυχώς, η ζέστη επιβάλλει να δροσιστεί το θερμαινόμενο σώμα μ’ ένα απαλό χάδι

Τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από το κορμί μου

Ενώ εγώ φιλώ τρυφερά τους ώμους σου, δαγκώνοντας τους με τα μπροστινά μου δόντια…

Λίγο… τόσο δα… λίγο…

Μόνο για να σε κάνω να χαμογελάσεις

Το βλέμμα μου προδίδει τις σκέψεις μου

Νιώθω αυτό το γνωστό αίσθημα της διέγερσης

Οι παλάμες μου γίνονται βεντούζες πάνω στο στήθος σου

Αναστενάζουμε παρέα… χορωδιακά…

Φέρνεις τα πόδια σου γύρω από τη μέση μου

Χαμηλώνεις το βλέμμα σου μέχρι να συναντήσεις το δικό μου

Σε κρατώ πιο σφικτά από ποτέ, σε στηρίζω πάνω στα γόνατά μου

Βάζεις τα χέρια σου γύρω από το λαιμό μου

Ένα χαμόγελο ικανοποίησης φωτίζει το πρόσωπό σου

Ποτίζουμε με τον ιδρώτα μας τη βελανιδιά

Ποτάμια ιδρώτα επιθυμίας και πάθους ρέουν από τα κορμιά μας

Καθισμένοι ανακούρκουδα παρακολουθούμε το κλείσιμο της ημέρας

Κρατώντας ο ένας τα χέρια του άλλου… και ψιθυρίζοντας αυτά τα λίγα λόγια αγάπης που ξέρουμε να λέμε

Καθώς ο ήλιος αρχίζει να δύει

Καθώς οι ακτίνες του κρύβονται μια – μια πίσω από τα σύννεφα

Μπροστά σ’ ένα τέτοιο όμορφο ηλιοβασίλεμα

γεννιούνται τα πιο πλήρη συναισθήματα, τα υπέρτατα συναισθήματα

Φιλιόμαστε, ενώ το φεγγάρι σιγά – σιγά αυξάνει τη λάμψη του

Ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε σπίτι μας, ακολουθώντας το ίδιο, παλιό μονοπάτι που μας οδήγησε στο μέρος αυτό.

