Το δέρμα μου τσούζει…

… όχι από τον ιδρώτα, αλλά από το ηλεκτρικό σοκ, που προσφέρουν τα δάχτυλά σου καθώς γλιστρούν στο κορμί μου τεντώνοντας τους μυς μου σαν να είναι χορδές κιθάρας…

Έτσι όπως είμαστε αγκαλιασμένοι, ο πούτσος μου αφήνει τα υγρά κατάλοιπά του λίγο πιο πάνω από το γόνατό σου.

Τα χείλια μου προσπαθούν απεγνωσμένα να πειράξουν και να δαγκώσουν τα δικά σου χείλια μέχρι που συνθλίβονται…

Τυλίγω το χέρι μου γύρω από το λαιμό σου και τις μπούκλες σου γύρω από τα δάχτυλά μου.

Πλησιάζω ακόμη πιο κοντά… ασφυκτικά κοντά… για να αισθανθώ τους έντονους χτύπους της καρδιάς σου.

Θέλω να σε φιλήσω, να σε γλείψω και να σε δαγκώσω ταυτόχρονα… Ξέρεις ότι μπορώ… Μπορώ να κάνω όχι μόνο αυτά, αλλά κι άλλα πολλά…

Το μυαλό μου ξεσηκώνεται, καθώς το κορμί σου ανταποκρίνεται στο πάθος του φιλιού μου…

Με χάδια των χειλιών μου και πειράγματα με την άκρη της γλώσσας μου, έστω και στο λοβό του αυτιού σου, νιώθω σαν ν’ αγγίζω τον πούτσο σου.

Μετρώ έναν – έναν τους παλμούς σου… Είναι τόσοι πολλοί και τρέχουν με τόση ταχύτητα που με κάνουν ν’ ανησυχώ.

Όλα γύρω μου εξαφανίζονται και κρύβονται προσωρινά στο υποσυνείδητο μου.

Επικεντρώνομαι στο να σε αγγίζω αποτελεσματικά, επιστρατεύοντας ακόμη το βλέμμα και τη φωνή μου…

Η ανάσα σου γίνεται βαθιά και τραχιά…

Λέξεις που έχουν σχηματιστεί στο μυαλό μου, σταματούν στο στόμα μου… Αν και είμαι έτοιμος να πω αυτό που ποθώ, από το φόβο μου να μην ακουστεί ως αίτημα, ως εντολή… σταματώ.

Επαναπαύομαι στη δύναμη της γλώσσας του σώματος για να εκφραστώ. Έχω τη τύχη να τη μιλώ καλά και να μεταφράζω τις επιθυμίες που θα ικανοποιήσουν τις ανάγκες μου…

Τα χέρια μου αναζητούν απεγνωσμένα την απαλότητα της σάρκας σου.

Τα χείλια μου συνθλίβονται για μια ακόμη φορά.

Ο πούτσος μου, ερεθισμένος, σηκώνεται ψηλά… ψηλότερα. Η πίεση του αίματος αυξάνει το μέγεθός του μέχρις ότου μια κραυγή βγει από το στόμα μου… τη στιγμή που ο οργασμός ορμάει μέσα στο κορμί μου, εκστασιάζοντάς με…

