Προσποιήθηκα πως κοιμάμαι με το που τον άκουσα να μπαίνει στην κρεβατοκάμαρα. Είχε πάει στο μπάνιο να κάνει ένα ντους κι ενώ στα πρώτα λεπτά τραγουδούσε δυνατά, λίγο μετά σταμάτησε… Ίσως να συνειδητοποίησε ότι η ώρα ήταν περασμένη και πιθανότατα το τραγούδι του θα ενοχλούσε τους γείτονες. Το πικάντικο άρωμα του αφρόλουτρου έφτασε σχεδόν αμέσως στα ρουθούνια μου, υποχρεώνοντάς με να ιδρώσω… Σκούπισα το μέτωπό μου στο μαξιλάρι, τη στιγμή εκείνη που ανέβηκε στο κρεβάτι και ξάπλωσε ακριβώς δίπλα μου. Αισθάνθηκα τη ζεστασιά του κορμιού του να εισχωρεί στο δικό μου κορμί. Καθώς με πλησίασε, απειλώντας εν αγνοία του, τα κυριαρχικά μου δικαιώματα στο κρεβάτι, σκέφτηκα ν’ αντιδράσω, γρήγορα όμως άλλαξα γνώμη. Η σκέψη να περάσει η βραδιά αυτή χωρίς να συμβεί κάτι μεταξύ μας απορρίφθηκε σχεδόν αμέσως… Λίγο αργότερα, ένιωσα τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από το κορμί μου, ν’ απλώνονται. Αποφάσισα ν’ ανοίξω τα μάτια μου. Αισθάνθηκα ένα φιλί στο πλάι του λαιμού κι ένα ακόμη στο δεξί ώμο… Άφησα να βγει από το στόμα μου ένας ερωτικός λαρυγγικός αναστεναγμός, σπάνιας ηχητικής απόλαυσης, δεκαέξι ώρες μετά την τελευταία ερωτική επαφή μας. Τα δάχτυλά του χάιδευαν τις τρίχες στη κοιλιά μου, ενώ το στόμα του συνέχιζε να σκορπάει φιλιά… Σχεδόν αμέσως, εντελώς αβίαστα, ένιωσα τη ζεστή αύρα του πούτσου του με τα δάχτυλά μου. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό που τα μαγνήτισε και τα ανάγκασε να τον πλησιάσουν και να τον αγγίξουν. Αναστέναξα ξανά και απομάκρυνα το χέρι μου σε μια προσπάθεια να ξεφύγω… Δύσκολο, το ξέρω… Χωρίς δεύτερη σκέψη, μετακόμισα το στόμα μου στο στήθος του και χτένισα με το μάγουλό μου τις ελάχιστες τρίχες που χρυσάφιζαν εκεί… Άφησα τα χείλια μου να τρίβουν και να χαϊδεύουν τις ρόγες του μέχρις ότου τις ερεθίσουν. Έτσι όπως έπεφταν οι μπούκλες του πάνω μου, ένιωσα να με γαργαλάει στον αυχένα. Ένιωσα μέχρι και τον ιδρώτα στο μέτωπό του να στάζει σταγόνα – σταγόνα πάνω μου. Η έντονη ερωτική επιθυμία μεταμφιεσμένη σε ρίγος έτρεχε πάνω – κάτω, κατά μήκος της σπονδυλικής μου στήλης…

Γρήγορα το χέρι μου υποχώρησε και βρέθηκε ξανά χαμηλά στο κορμί του. Η γλώσσα μου άφηνε ευτυχισμένα ίχνη από σάλιο σε ολόκληρο σχεδόν το στήθος του. Τίποτα δεν γινόταν επίτηδες… Τα είχα μελετήσει όλα πολύ καλά…

Μια από τις πρώτες ενέργειές μου ήταν το μασάζ που που πρόσφερα στο στήθος, στο στομάχι και στη κοιλιά, πάντα με το κεφάλι σκυμμένο. Το δέχτηκε με μάτια μισόκλειστα από την καύλα, σίγουρα όμως το απόλαυσε όσο κι εγώ. Έτριβα με το στήθος μου, την επίπεδη, γυμνασμένη του κοιλιά, ενώ ταυτόχρονα έγλειφα τις ρόγες του. Η επιτυχημένη υλοποίηση της όλης ιδέας οδήγησε μια σημαντική ποσότητα του αίματος μου να συγκεντρωθεί στις φλέβες του πούτσου μου…

Προσπάθησα να κρατήσω τα χέρια μου αμέτοχα στο παιχνίδι, καθώς το κορμί του τιναζόταν σαν να το είχε χτυπήσει ηλεκτρικό ρεύμα. Δεν μπόρεσα όμως ν’ αντισταθώ… Ο πούτσος του εκτείνονταν έτσι ώστε ήταν απαραίτητη πλέον η βοήθεια ενός χεριού για να τον πιάσει και να τον ηρεμήσει. Τη στιγμή που έγλειψα με πάθος τις πλαϊνές πλευρές του λαιμού του, ένιωσα τους παλμούς του. Θα μπορούσα να τους μετρήσω αν το μυαλό μου δεν βρισκόταν κάπου αλλού… Τα σεντόνια είχαν ήδη βραχεί από τον ιδρώτα μας…

Με το που άνοιξα το στόμα μου για ν’ αναστενάξω, δέχθηκα την επίθεση της γλώσσας του. με φίλησε σκληρά και βαθιά… πεινασμένα, σαν άπορος που δεν μπορεί να χωνέψει την καλή του τύχη όταν του προσφέρουν ένα πιάτο φαγητό… Μετά, έγλειψε τα χείλη μου και στη συνέχεια γλίστρησε ξανά τη γλώσσα του μέσα στο στόμα μου… Εκτός από τη μυρωδιά του αφρόλουτρου, ήμουν σε θέση να μυρίσω και τη μυρωδιά του ιδρώτα του…

Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τη μέση, θέλοντας να καθηλώσω το κορμί του, αλλά ένα τίναγμά του μ’ έκανε να τα απομακρύνω… Τότε έσκυψα και χωρίς να συναντήσω την παραμικρή αντίσταση από μέρους του, έχωσα τον πούτσο του στο στόμα μου σχεδόν μέχρι τη βάση. Το βλέμμα μου χάζευε το ποτισμένο από τα σάλια μήκος του, ερεθίζοντας τον εγκέφαλό μου. Κάθε φορά που τον έχωνα στο στόμα μου, τον αισθανόμουν να χώνεται και μέσα στο κορμί μου…

“Σ’ αρέσει αυτό που βλέπεις;”, με ρώτησε…

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου, βυθισμένος στο έργο μου… Μπορώ να πω ότι καταβρόχθισα κυριολεκτικά τον πούτσο του σαν να ήταν ιδιοκτησία μου… Ακουμπώντας ξανά τα χέρια μου το κορμί του, ανακάλυψα ότι το δέρμα του ήταν ολισθηρό από τον ιδρώτα. Έβλεπα τους γυμνασμένους μυς της κοιλιάς του να πάλλονται κάτω από το δέρμα…

Τα μαλλιά μου ήταν ακόμα κολλημένα πάνω του εξαιτίας του ιδρώτα, όταν άφησε να βγει έξω μέχρι και η τελευταία σταγόνα του σπέρματός του. Σηκώθηκα ικανοποιημένος, με σαφή διάθεση να διερευνήσω το βαθμό της δικής του ικανοποίησης. Η δεξιότητα μου τον είχε αφήσει όχι μόνο άφωνο, αλλά και κατάκοπο…

Ευτυχώς που υπάρχει και ο ύπνος για να ανακτούμε τις δυνάμεις μας…

