Ακόμη κι όταν κλείνω τα μάτια μου, μπορώ να σε δω εδώ, μπροστά μου, μ’ εκείνο το πονηρό, ζαβολιάρικο χαμόγελο να φωτίζει το πρόσωπό σου. Υπάρχει μια λάμψη στα μάτια σου που κάνει την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά, όπως η καρδιά ενός αθλητή που τρέχει, που αγωνίζεται να βγει πρώτος σε αγώνα ταχύτητας. Με σαγηνεύεις και το ξέρεις. Ακόμη και ο σαγηνευτικός τόνος της φωνής σου στάζει μια αυτάρεσκη ικανοποίηση που με κάνει να σε θέλω πιο πολύ. Ξέρεις το μόνο που χρειάζομαι είναι να με αγγίξει μια μπούκλα από τα μαλλιά σου, ένας ψίθυρος σου, μια κολασμένη σου ματιά και είμαι σχεδόν σίγουρος (ορισμένες φορές απόλυτα, κυριολεκτικά, σίγουρος) ότι θα συρθώ στην αγκαλιά σου. Δεν ξέρω τι ξόρκια κάνεις, αλλά έχεις πετύχει απόλυτα το στόχο σου.

Έντονες επιθυμίες ζητούν να βρεθείς βαθιά μέσα μου, επιθυμίες αμείλικτες και βασανιστικές. Πρέπει να με σημαδέψεις με το άγγιγμά σου, πρέπει ν’ αφήσεις πάνω μου έστω ένα αόρατο σημάδι για να μου θυμίζει σε ποιον ανήκω. Έτσι όπως είμαι, ολόγυμνος, μπροστά σου, δεν είμαι σε θέση να καλύψω ούτε μια σπιθαμή από τη γύμνια μου, ακόμη κι αν το ήθελα. Δεν με νοιάζει να με βλέπεις να σπαρταράω δηλώνοντας την ανάγκη μου να σε φιλοξενήσω μέσα μου. Δεν με νοιάζει αν ακούς τους απεγνωσμένους αναστεναγμούς μου να σου υπενθυμίζουν το πάθος μου για σένα και όσα μόνο εσύ μπορείς να μου προσφέρεις. Αυτό που με νοιάζει είναι να σε νιώσω μέσα μου… βαθιά… πιο βαθιά…

Να νιώσω τις άκρες των δαχτύλων σου να χορεύουν πάνω μου…

Να νιώσω τους ψιθύρους σου να τσουρουφλίζουν την επιδερμίδα μου…

Να νιώσω το κορμί μου ν’ αλλάζει, να γίνεται εύπλαστο, ελαστικό, να κάνει πιρουέτες κάτω από το άγγιγμά σου σαν να μην είναι ανθρώπινο, αλλά κορμί ξύλινης μαριονέτας…

Να νιώσω σαν χορδή κιθάρας που τεντωμένη από τα δάχτυλά σου βγάζει όλους αυτούς τους ερωτικούς ήχους που ακούγονται…

Να νιώσω τα δαχτυλικά αποτυπώματα των δαχτύλων σου να δημιουργούν ερωτικές, χημικές αντιδράσεις…

Να νιώσω την αναπνοή σου να βασανίζει με απανωτά κύματα ευχαρίστησης το δέρμα μου…

Να νιώσω όλα όσα μπορείς να κάνεις εσύ σ’ εμένα, με τον τρόπο που γνωρίζεις καλά…

Ανοίγοντας τα μάτια μου, ξέρω ότι είσαι έτοιμος να τα κάνεις όλα αυτά… κι άλλα πολλά…

