Καθώς γλείφεις με τη γλώσσα σου το αυτί μου

και το χέρι σου διασκεδάζει παίζοντας με το τριχωτό μου στήθος

ο ερωτισμός μου παρουσιάζει ανοδικές τάσεις

που με οδηγούν ανεξέλεγκτα στη τρέλα

Είμαι ήδη τόσο καυλωμένος, που φοβάμαι μήπως κάψω νωρίς – νωρίς τον οργασμό μου

Τα δάχτυλά σου τσιμπούν και τραβούν τις ρόγες μου

Σου αρέσει να παίζεις μαζί τους… ανεκπαίδευτα… αθώα

Ο αριστερός λοβός του αυτιού μου βρίσκεται τώρα στο στόμα σου

Η γλώσσα σου τον πιπιλίζει όπως μπορεί προτού τα δόντια σου τον δαγκώσουν… λίγο

Μπορώ να αισθανθώ την καυτή ανάσα σου στο λαιμό μου

Το χνούδι στον αυχένα μου κυματίζει

Θεέ μου, βρίσκομαι στα όρια της τρέλας!

Καθώς αφήνεις τα δάχτυλά σου να γλιστρήσουν χαμηλά στην κοιλιά μου

σχεδιάζεις μικρούς κύκλους με τα νύχια σου

Ξεκινάς να μου κάνεις ένα τρυφερό μασάζ

ενώ η γλώσσα σου σαλιώνει το αυτί μου

Δεν μπορείς να πιστέψεις τι όμορφα συναισθήματα με κάνεις να νιώθω

Αισθάνομαι πως είμαι κάτι πραγματικά ξεχωριστό

και όχι ο βαρετός, παλιός μου εαυτός.

Μετά, με φιλάς κάτω από το λαιμό

και όταν φτάνεις στις ρόγες μου, σταματάς τα φιλιά

και τις δαγκώνεις… και τις γλείφεις

κάνοντας με ν’ αναστενάζω και να γκρινιάζω ξανά και ξανά…

Το χέρι σου κινείται πάνω – κάτω στον πούτσο μου

σταθερά… χαϊδεύοντάς τον τρυφερά…

Η παλάμη σου είναι τόσο λεία και απαλή

Με φέρνεις σ’ ένα στάδιο λίγο πριν την απόλυτη έκρηξη

Γνωρίζοντας την ευαισθησία μου, απολαμβάνεις το βασανιστήριο που μου προσφέρεις

Οι μπούκλες σου χαϊδεύουν το δέρμα μου καθώς σκύβεις

για να γεμίσεις με φιλιά και ρουφηξιές το δέρμα μου

Τα δάχτυλά σου απελευθερώνουν από την προσωρινή φυλακή της γροθιάς σου τον πούτσο μου

και ξεκινούν να παίζουν με τ’ αρχίδια μου

Την ίδια στιγμή το φλογερό σου στόμα παίρνει μέσα του τον πούτσο μου

πιπιλίζοντας τον αναγνωριστικά στην αρχή

Γαργαλάς το δέρμα μου με τις μικροσκοπικές τρίχες του αξύριστου πηγουνιού σου

ενώ με το άλλο, το ελεύθερο σου χέρι χαϊδεύεις το εσωτερικό των μπουτιών μου

Η αίσθηση των νυχιών σου με ηλεκτρίζει

Είμαι έτοιμος να φτάσω στο τέλος κι αυτό, πλέον, μπορείς να το καταλάβεις

αφού εντείνεις τις προσπάθειές σου

Σφίγγεις ανάμεσα στα χείλη σου τον πούτσο μου και επικεντρώνεσαι στη βάλανό μου

Τρέχεις τη γλώσσα σου γύρω – γύρω, πιπιλίζοντας την με χάρη

Νιώθω την έκρηξη να έρχεται

Δεν μπορώ να την σταματήσω

Το κορμί μου κλονίζεται από συνεχόμενους σπασμούς, καθώς εκσπερματίζω

Το πάθος με κάνει να βράζω ολόκληρος…

Κύματα ιδρώτα τρέχουν πάνω μου

Προσπαθώ να ελέγξω την αναπνοή μου

Ρίχνοντας το βλέμμα μου στο στόμα σου, διακρίνω ένα χαμόγελο να κάθεται στα χείλη σου

Η ευτυχία λάμπει στο πρόσωπο και στα μάτια σου

Είμαι τόσο ευγνώμων

Ειλικρινά…

Ήμουν, είμαι και θα είμαι ευγνώμων…

