Άκουσε το κορμί μου. Μη με ρωτάς να σου πω τι θέλω, τι είναι αυτό που χρειάζομαι.

Ξάπλωσε δίπλα μου, γυμνός.

Νιώσε την αναπνοή σου.

Ακούμπησε τα χέρια σου πάνω μου. Νιώσε τη θερμοκρασία του κορμιού μου ν’ ανεβαίνει και την ένταση των μυών μου ν’ αυξάνεται. Γίνε καθρέφτης αυτής της θερμότητας, αυτής της έντασης…

Σύρε τα χέρια σου πάνω, κάτω στο σώμα μου… στις γάμπες, στα μπούτια, στο κώλο, στη πλάτη μου. Πιάσε το στήθος μου, τσίμπησε τις ρόγες μου. Κάνε μου να μου κοπεί η ανάσα. Βούρτσισε τον πούτσο μου με την παλάμη σου, νιώσε τη θερμότητά του. Κράτησε το χέρι σου εκεί, συγκέντρωσε την απαραίτητη υγρασία. Κάνε με να γκρινιάζω…

Χώσε ένα από τα δάχτυλά σου μέσα μου και νιώσε το κορμί μου να σφύζει από πάθος για σένα. Σύρε το πιο βαθιά, ελαφρά… Άκουσε με να ασθμαίνω. Νιώσω τον οργασμό να οικοδομείται στο κορμί μου από την ευχαρίστηση που μου προσφέρει το ακροδάχτυλό σου. Κάψε με, όπως ακριβώς σε καίω κι εγώ…

Βγάλε το δάχτυλο σου. Κοίτα το. Στάζει. Άφησε το να γλιστρήσει στο πρόσωπό μου. Κάνε με να βλέπω μόνο αυτό, να το αισθάνομαι, να το δοκιμάζω. Πιάσε μου τα χέρια, σφικτά, όχι όμως οδυνηρά… και σήκωσέ τα πάνω από το κεφάλι μου. Δείχνοντας όλη τη δύναμή σου, άκουσε το σώμα μου να φωνάζει. Θα σου δείξω πως…

Σ’ αρέσει αυτή η θέση; Ναι; Δέσε με. Δέσε με χαλαρά. Δεν θέλω να με πονάς. Λάθος. Θέλω να με πονάς όπως και όσο σου αρέσει.

Επέστεψε το χέρι σου στον πούτσο μου. Τρίψε, χάιδεψε… Πεινάς για μένα όσο εγώ για σένα. Εμπιστεύσου τη δύναμη της ερωτικής σου πείνας. Σκύψε και δοκίμασε. Χρησιμοποίησε όλη τη γλώσσα σου. Γλείψε σκληρά. Νιώσε όλο το μήκος. Χρησιμοποίησε την ευχαρίστησή σου ως οδηγό. Η χαρά σου είναι δική μου χαρά.

Θα πρέπει να φωνάζεις από τώρα; Ωραία. Άφησε τις φωνές σου ν’ ακουστούν . Θέλεις ν’ ακουστούν και οι δικές μου φωνές; Αν, ναι… τότε ήρθε η ώρα. Θ’ ακουστώ πιο δυνατά από σένα όμως. Δεν θα είναι φωνές. Θα είναι ουρλιαχτά. Άκουσε με να φωνάζω το όνομά σου… Απάντησέ μου μ’ ένα γρύλισμα, βαθιά, από το στήθος σου. Σφίξε μου ξανά τα χέρια… Πάλι. Δεν είναι δύσκολο. Δεν μου αποσπάς την προσοχή, μόνο με κάνεις να γνωρίζω ότι είμαι δικός σου. Μπλέξε τα δάχτυλά σου με τα δικά μου και… γρήγορα τώρα, δεν χρειάζεται να περιμένεις… κάνε μια βουτιά μέσα μου.

Η χαρά μας είναι τόσο έντονη που ο κόσμος θα πρέπει να την ακούσει. Σπρώξε τον πούτσο σου μέσα μου. Αισθανόμαστε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Λαχανιάζουμε. Τα κορμιά μας καίνε, βγάζουν φωτιές. Τίποτα δεν έχει πλέον σημασία, μόνο οι επικείμενες εκρήξεις. Σπρώξε τον πούτσο σου πιο βαθιά, γρήγορα, μετά αργά, μετά γρήγορα ξανά… Είναι καλό. Μπορεί να γίνει καλύτερο. Όχι, δεν μπορεί να γίνει καλύτερο απ’ αυτό. Μόνο αυτό υπάρχει. Μόνο αυτό.

Κοίτα με. Κοίτα με στα μάτια. Δες με να χαμογελώ. Ποτέ στο παρελθόν δεν έχω νιώσει έτσι. Δεν έχει σημασία πόσες φορές το έχουμε κάνει στο παρελθόν, δεν έχει σημασία πόσες φορές προσπαθήσαμε, πόσες φορές έγινε επανάληψη αυτής της πράξης, αυτή η φορά είναι μοναδική.

Μου δίνει ως δώρο τη δική σου ευχαρίστηση. Μην αναπνέεις. Μη μιλάς. Άσε να αισθανθώ τον πούτσο σου να δονείται και να εκρήγνυται μέσα μου. Θα σου απαντήσω κι εγώ με το δικό μου οργασμό που θα σε ταρακουνήσει από πάνω μέχρι κάτω. Γκρινιάζοντας και κλαψουρίζοντας ακατάληπτα δεν θα έχουμε λόγια να ανταλλάξουμε. Μη ρωτάς τίποτα. Μη ζητάς τίποτα. Μόνο νιώσε…

