Έχω ανάγκη ν’ αφήσω τα σημάδια μου πάνω σου…

… Μέσα και έξω …

Θέλω να σε διεκδικήσω…

… επαναστατώντας…

… για να σου θυμίσω ποιος είσαι

Σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει που ανήκεις

Ή καλύτερα, σε ποιον ανήκεις.

Θέλω να σε ικανοποιήσω

Θέλω ν’ αφήσω τις καλύτερες εντυπώσεις

Πίστεψέ με

Μπορώ

Έχω πίστη στον εαυτό μου

Θέλω και ξέρω να κάνω ό, τι καλύτερο

Έχω μάθει να βελτιώνομαι όταν πρέπει

Προσαρμόζομαι εύκολα σ’ αυτό που ζητάς… σ’ αυτό που τραβάει η όρεξή σου

Έχω την ανάγκη να σε σημαδέψω σωματικά και πνευματικά

… να σου προκαλέσω πόνο

… να ερεθίσω το δέρμα σου

… να γεμίσω με ραβδώσεις από τα δάχτυλά μου το κορμί σου

… να βάψω με όμορφες αποχρώσεις κόκκινου ή ακόμη και μπλε συγκεκριμένα σημεία πάνω σου

Είναι ανάγκη, τόσο μεγάλη ανάγκη

… να βυθιστώ μέσα σου

Να σου προσφέρω την απόλυτη σωματική ευχαρίστηση

Αφήνοντας ένα κομμάτι του εαυτού μου βαθιά μέσα σου

Θέλω να φτάσω, να κυριαρχήσω μέχρι τη καρδιά σου

Είμαι σίγουρος πως θα το εκτιμήσεις

Όπως εκτιμάς την ασφάλεια και τη σιγουριά

… την αγάπη και τη φροντίδα

Πως αλλιώς να σου δείξω την αφοσίωσή μου;

Πως αλλιώς να σου δείξω την εμπιστοσύνη και το σεβασμό μου;

Γνωρίζω τι είναι το καλύτερο

Και είμαι έτοιμος να σου το προσφέρω…

Πίστεψέ με

Νιώσε με

Εισέπνευσε με…

Άσε με να κολυμπήσω στις φλέβες σου

… να γίνω αίμα σου

… να φτάσω μια ώρα νωρίτερα στη ψυχή σου

