Μέσα στο σκοτάδι, αρθρωτοί αναστεναγμοί, ανακατεύονται στον αέρα

Υγροί ήχοι ακολουθούμενοι από βαθιές ανάσες, σκάνε σαν κύματα, εντάσσονται κι ακολουθούν το ρυθμό

Η γεύση του γίνεται ισχυρότερη από ποτέ, σε κάθε βουτιά του μέσα στο στόμα μου.

Τα χείλη μου γλιστρούν αβίαστα, πάνω – κάτω… κατά μήκος της βελούδινης, τεντωμένης σάρκας του.

Το μήκος του, προχωρώντας όλο και πιο βαθιά, πιέζει και σπρώχνει τις αμυγδαλές μου.

Τα ισχία του, περιστρέφονται αργά, σε μια προσπάθεια συγχρονισμού με το δικό μου ρυθμό

Καθώς σκληραίνει, διάφανα υγρά ρέουν μέσα κι έξω από το στόμα μου

Τα χέρια του σταθεροποιούν το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, τραβώντας το ελαφρώς προς τα εμπρός.

Κι ενώ τα χείλη μου ρουφάνε αυστηρά τη σάρκα του γλιστρώντας πότε εμπρός και πότε πίσω, μικροσκοπικές δονήσεις γουργουρητών κλονίζουν το στομάχι μου

Πεινώ…

Οι άκρες των δακτύλων μου πιέζουν βαθιά τους γλουτούς του

Η πίεση των χεριών του στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου γίνεται πιο ισχυρή, καθώς πλησιάζει η ώρα αιχμής

Όσο πιο πολύ σκληραίνει, τόσο πιο βαθιά μέσα στο στόμα μου μπαίνει

Αγγίζοντας τον, αντιλαμβάνομαι την αίσθηση της υπερφόρτωσης…

Μακαρίζω την ευλογημένη στιγμή της εκσπερμάτισης.

Οι χορευτικές φιγούρες της λεκάνης του με συγκλονίζουν…

Διστάζω να συνεχίσω…

Ανοίγω το στόμα μου, αφήνοντας μια σειρά από χαμηλόφωνους αναστεναγμούς να δραπετεύσουν στον αέρα…

Καθώς το κορμί του τινάζεται, τρέμω κι εγώ μαζί του…

Το τέλος του οργασμού, πλησιάζει…

Ένα καυτό, πηχτό υγρό εκτοξεύεται στα βάθη του στόματός μου

Η θερμότητά του φτάνει έως και τα πνευμόνια μου

Η γεύση του κάνει τα γόνατά μου να λυγίζουν…

Βομβαρδίζω τον αέρα με δυνατά βογγητά και μουγκρητά…

Το μήκος του γλιστράει στο στόμα μου ξανά και ξανά… και ξανά…

Τα χέρια του τραβάνε χαμηλά τα μαλλιά μου, σε τέτοιο βαθμό, σαν να επρόκειτο να μου τα ξεριζώσει…

Καθώς ο πόνος γίνεται αφόρητος, εκσπερματίζω κι εγώ…

Τα χείλη μου θηλάζουν την απαλή σάρκα και το στόμα μου καταπίνει την τελευταία σταγόνα, της καυτής απελευθέρωσης του…

Η σιωπή περιβάλλει ξανά την παρουσία και των δυο μας στο συγκεκριμένο δωμάτιο…

… στο δωμάτιο μας.

