Η σκέψη σου με καταδιώκει όταν βρίσκεσαι μακριά μου. Ό, τι κι αν κάνω, δεν μπορώ να της ξεφύγω… δεν μπορώ να την προσπεράσω. Προσπαθώ να δουλέψω… Μάταιο! Η σκέψη σου κυριαρχεί στο μυαλό μου, απειλώντας να κυριεύσει ολόκληρο το κορμί μου. Φλογερές φαντασιώσεις εμφανίζονται από το πουθενά. Σε οραματίζομαι μέσα στο ίδιο γραφείο μ’ εμένα. Νιώθω τη ζεστασιά του κορμιού σου, των αναστεναγμών σου, της ανάσας σου… (Δεν υπάρχει κάποιος να μου ρίξει λίγο νερό να συνέλθω;). Ένοχες, ερωτικές απολαύσεις αναβοσβήνουν μέσα στο κεφάλι μου… Ακούω ψιθύρους στα όρια των ακουστικών μου πόρων και είμαι έτοιμος να γκρεμιστώ από την καρέκλα μου. Ενστικτωδώς μουρμουρίζω προσευχές για να μη γίνω ξανά επαίτης της ανάγκης να είμαι πάνω κοντά σου. Καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που έχω ακόμα δουλειά. Αισθήσεις, γεύσεις, εικόνες, πλημμυρίζουν το μυαλό μου, αναγκάζοντας με ν’ ανασαίνω αργά… Μου έχεις γίνει εμμονή, εθισμός, ένα φάρμακο που χρειάζομαι μέσα στο κορμί μου. Ζητώ όλα εκείνα τα πράγματα που μου προσφέρεις. Λαχταρώ φιλιά με τα χείλη και τη γλώσσα σου. Λαχταρώ αγγίγματα μαγικά από τα χέρια σου. Λαχταρώ το κορμί σου να γλιστρά πάνω στο δικό μου. Αναμνήσεις παρελαύνουν και εναλλάσσονται καίγοντας και τον εγκέφαλό μου και το κορμί μου. Ο τρόπος που με κρατάς σφικτά είναι αυτό που ποθώ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Για μια στιγμή μόνο σταματώ να σκέφτομαι… και πάνω που πιστεύω πως έχω γιατρευτεί… Μάταια… Δαγκώνω τα χείλη μου. Προσπαθώ να καταπραΰνω τις ακατανίκητες ορμές μου, ταυτόχρονα όμως μπαίνω στη διαδικασία να σκέφτομαι τρόπους εκπλήρωσης. Σε κάθε τρόπο, το κορμί μου ικετεύει το άγγιγμά σου, αδιαφορώντας που δεν μπορείς να συμμετάσχεις από απόσταση… Διαγωνίζομαι στην ικανότητά μου να κινούμαι ταυτόχρονα στο φανταστικό και στην πραγματικότητα. Το χτύπημα του τηλεφώνου μου υπενθυμίζει που βρίσκομαι και τι πρέπει να κάνω… Συνειδητοποιώ ότι ο πούτσος μου πάλλεται όντας κρυμμένος στο παντελόνι μου. Τον αγγίζω. Είναι ζεστός και σίγουρα υγρός. Χώνω τα δάχτυλά μου μέσα… για μια στιγμιαία συνάντηση… για ένα λεπτό… Όχι, όχι… Δεν είναι αρκετό. Πρέπει να παραμείνουν εκεί μέσα έως την απελευθέρωση. Απολαμβάνω τη στιγμή, βασανιστικά… Χαϊδεύω τον πούτσο μου, μια φορά… Ζητώ περισσότερες φορές. Αισθάνομαι το κορμί σου να βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο δικό μου. Μπορώ να αισθανθώ μέχρι και την ανάσα σου δίπλα στο αυτί μου. Μπορώ να αισθανθώ και τα δόντια σου να τραβούν απαλά το λοβό μου. Τα κορμιά μας περιπλέκονται. Δεν μπορώ να αρνηθώ αυτή τη συγχώνευση. Άλλωστε το μυαλό μου το επιβάλλει και με προτρέπει να το αποδεχτώ. Αναλαμβάνεις τα ηνία του ελέγχου μου. Είμαι ανίκανος να διαχειριστώ το οτιδήποτε. Παράλληλα, δεν μπορώ να σταματήσω αυτό που κάνω. Περιμένω να ανακουφιστώ, αρνούμενος ν’ αντισταθώ στη παρόρμηση… Πρέπει ή δεν πρέπει να συνεχίσω; Πρέπει, δεν πρέπει, η σκέψη σου με κάνει να θέλω πράγματα που ποθώ. Αισθάνομαι τα χέρια σου να μου χαϊδεύουν τα μαλλιά. Αισθάνομαι την μύτη σου να μυρίζει το δέρμα σου κι εσύ να τονώνεσαι από το ξεσηκωτικό άρωμα… Νιώθω τη συντριπτική επίδραση που ασκεί το άγγιγμά σου πάνω μου. Θα ήμουν ανόητος αν δεν μεθούσα απ’ αυτό το πάθος. Τίποτα δεν είναι πιο αληθινό απ’ αυτό που αισθάνομαι… Είναι θέμα χρόνου να σχολάσω… και να ‘ρθω… Μέχρι τότε όμως αφήνομαι στις βρώμικες σκέψεις… και στις ένοχες απολαύσεις…

