Σκοτεινό και ήσυχο είναι το σπίτι ακόμα

Ο ανεμιστήρας χειρός χαϊδεύει το δέρμα μου

Ο γάτος κοιμάται στο περβάζι του παραθύρου

Ένα ανεπαίσθητο αεράκι δείχνει τη δύναμή του ανασηκώνοντας ελαφρά τη κουρτίνα.

Γυρίζοντας το κεφάλι μου, βλέπω το μωρό μου…

Κοιμάται… Τι αγγελική ομορφιά!

Η υπερβολική ζέστη κάνει τα σκεπάσματα περιττά

Η εικόνα του γυμνού του κορμιού είναι μια απόλαυση για το βλέμμα μου

Απλώνοντας το χέρι μου, αγγίζω τα πλευρά του…

Το δέρμα του είναι απαλό σαν το μετάξι

Τον αγαπώ τόσο πολύ…

Ένα μουρμουρητό ευχαρίστησης βγαίνει από το στόμα του…

Ανοίγει τα μάτια του και συναντά το βλέμμα μου

Το αεράκι ανασηκώνει ξανά τη κουρτίνα κάνοντας την να μοιάζει με κύμα

Ένας οργασμός χαράζει στο κορμί μου

Είναι η στιγμή που δεν υπάρχουν λόγια να την περιγράψουν

Κινούμαστε ως ένα

Φιλιόμαστε με περισσή φροντίδα

Το φωτεινό βλέμμα του είναι ο λαμπερός ήλιος της αγάπης μας σ’ ένα πλανήτη που δεν έχει χώρο για άλλους

Τα σαρκώδη χείλια του αγγίζουν σαν φωτιά το κορμί μου

Κι οδηγεί την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά…

Δυο μισά κορμιά προσπαθούν να γίνουν ένα

Τα χάδια και οι αγκαλιές επιμερίζονται εξ ίσου και στους δυο μας

Η ζεστασιά της ανάσας του αυξάνει την επιθυμία μου

Οι φωνές μας χάνονται ανάμεσα στους αναστεναγμούς μας σ’ ένα κρεσέντο που ολοένα αυξάνεται

Τα κορμιά μας συνθλίβονται στις σφικτές αγκαλιές

Ανιχνεύω το πρόσωπό του μ’ ένα από τα δάχτυλά μου

Του λέω «Σ’ αγαπώ…», μέσα στη νύχτα.

Αντιμετωπίζοντας το γεμάτο, γαλήνιο βλέμμα του…

Του δίνομαι με θέληση και μ’ όλη μου την καρδιά

Γιατί είναι ο φίλος μου, η αγάπη μου, ο σύντροφός μου…

