Πλησιάζεις το πρόσωπό σου

τόσο κοντά στο δικό μου

Νιώθω τη ζεστή ανάσα σου

και μυρίζω τη μυρωδιά της μπύρας που είχες πιει

Τα χείλη σου πλησιάζουν απειλητικά

Η καρδιά μου φτερουγίζει

Είναι τόσο δελεαστικά τα πειράγματα που μου κάνεις με τα χέρια σου

Τα χείλη σου πλέον βρίσκονται πάρα πολύ κοντά στα δικά μου

Με κρατάς σφικτά

Σπρώχνοντας με στον τοίχο με το σώμα σου

Τα δυνατά χέρια σου με κρατάνε σταθερά

Τα δάχτυλά σου κινούνται πότε εδώ, πότε εκεί…

Και με αγγίζουν αδιάκριτα και φλογερά

Τα χείλη σου ακουμπούν πάνω στα δικά μου

Ενεργοποιώντας τα με φιλιά… πολλά φιλιά…

Το γυμνό κορμί μου πιέζεται στον τοίχο

Νιώθω τη ζεστή ανάσα σου στο πίσω μέρος του λαιμού μου

Γλείφεις το χνούδι στον αυχένα μου

Αισθάνομαι το ξεκίνημα της προσπάθειάς σου να βρεθείς μέσα μου

«Πάρε με τώρα…», ζητώ…

Κι όπως καρφώνομαι στον τοίχο, καρφώνεται και ο πούτσος σου στο κορμί μου

«Πάρε με τώρα…», επαναλαμβάνω…

