Έχω μια ιδέα…

… να τον πάρω από το χέρι και να τον οδηγήσω

σ’ όλα αυτά τα απλά που με γοητεύουν τόσο πολύ

όπως για παράδειγμα, μια τρυφερή χειρονομία που θ’ ανταλλάξουμε

ενώ θα καθόμαστε αντικριστά, γυμνοί

με τα χαρακτηριστικά των προσώπων μας ελαφρώς παραμορφωμένα από την καύλα.

Έχω μια ιδέα…

… καθώς κοιτώ τα μάτια του

αυτά τα μάτια που μέσα τους μπορείς να σπουδάσεις την αλήθεια

τη στιγμή που οι κόρες των ματιών του διαστέλλονται

κρατώντας τον σφιχτά στην αγκαλιά μου

Έχω μια ιδέα…

… καθώς χαϊδεύω το πρόωρα ηλιοκαμένο του κορμί

… καθώς γλείφω τη γεύση της καραμέλας στα χείλια του

… καθώς πλέκω κοτσίδες τις μπούκλες του

… καθώς γλιστρώ τα δάχτυλά μου πάνω του σαν δροσερός άνεμος… σαν φτερωτός ψίθυρος

Έχω μια ιδέα…

… αγγίζοντας τα πόδια του…

… αγγίζοντας το γλοιώδες από τον ιδρώτα κορμί του

… εισπνέοντας των τριχών του εφηβαίου του το άρωμα το μεθυστικό

Έχω μια ιδέα…

… πέφτοντας πάνω του…

… φιλώντας την κοιλιά του…

… σνιφάροντας το εσωτερικό των μπουτιών του…

… γλείφοντας το στήθος του…

… πιπιλίζοντας τις ρόγες του, που ερεθισμένες, κοιτάζουν τα ουράνια

Έχω μια ιδέα…

… να τρίψω το στήθος μου στο στήθος του…

… την κοιλιά μου στην κοιλιά του…

… τη λεκάνη μου στη λεκάνη του…

και να τον φιλήσω μια για πάντα

παρακολουθώντας την έκσταση στα μάτια του

… και το κορμί του να σπαρταρά κολυμπώντας στα κύματα του δικού μου πάθους.

Έχω μια ιδέα…

… ν’ ακούσω τη φωνή του να με ταρακουνά

… να νιώσω τη θερμοκρασία του ν’ ανεβαίνει

ρουφώντας και γλείφοντας τον πούτσο του

δοκιμάζοντας, ακόμα, και να τον καταβροχθίσω

Έχω μια ιδέα…

… κι άλλη μια…

… κι άλλη…

όλες είναι γι’ αυτόν …

