Αναζητάς την απαλότητα των χειλιών μου με την άκρη της γλώσσας σου

Και μόλις τη βρεις,

με φιλάς αμέσως

με φιλάς με τρυφερότητα,

με φιλάς με τη φωτιά της επιθυμίας,

καίγοντας ακόμα και την ίδια την ψυχή μου.

Έχοντας ξαπλώσει το γυμνό μου κορμί στην άκρη του κρεβατιού, πάνω στο στρώμα

σηκώνεις τα πόδια μου ψηλά και τα στηρίζεις στους ώμους σου

Το ήρεμο, συνήθως, βλέμμα σου βρίσκεται σε κατάσταση τρικυμίας

Σκύβεις και βουτάς το κεφάλι σου ανάμεσα στα πόδια μου.

Τυλίγεις τη γλώσσα σου γύρω από τον πούτσο μου αφού πρώτα τον πλύνεις καλά με το σάλιο σου.

Τον γλύφεις απαλά, μεθοδικά, ρυθμικά… πάνω και κάτω, πάνω και κάτω…

Γλύφεις την σκληρότητά του αβίαστα σηκώνοντας τον πιο ψηλά, πιο ψηλά…

Κύματα ευφορίας με πλημμυρίζουν

Από τους αναστεναγμούς της απόλαυσής μου οι αμυγδαλές μου δονούνται χαμηλά στο λαιμό μου…

Λίγα λεπτά μετά, το βάρος της ευθύνης πέφτει σ’ εμένα…

Με αρχηγό το βολβώδη κεφάλι του πούτσου μου πλησιάζω αρκετά εκατοστό κοντά στην είσοδο της κωλοτρυπίδας σου…

Παρατηρώ το κορμί σου να πάλλεται, στην πρώτη απαλή ώθηση

Ένα σιωπηλό βογγητό εναλλάσσεται κάθε τόσο με μια ήσυχη γκρίνια…

Το πάχος του πούτσου μου αναδεικνύεται πρωταγωνιστής αυτών των πρώτων, αναγνωριστικών διεισδύσεων, τεντώνοντας σταδιακά την ερυθρότητα των τοιχωμάτων της κωλοτρυπίδας σου, λίγο προτού μπει μέσα…

Τον σπρώχνω αργά, εξασφαλίζοντας από την αρχή το επιθυμητό βάθος.

Ο πόνος φέρνει την έκσταση

Ακολουθεί περισσότερος πόνος…

… περισσότερη έκσταση…

Σπιθαμή προς σπιθαμή η διογκωμένη μάζα του πούτσου μου εισχωρεί μέσα σου, σταματώντας μόνο για να επιτρέψει τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας σου ν’ αντέξουν το μέγεθός του…

Μετά, βυθίζεται όλο και πιο βαθιά στο ροζ σκοτάδι

Σε κάνω να αισθάνεσαι πως έχεις μέσα του μια φυσική νάρκη

Τα χείλια μου θηλάζουν τρυφερά τα χείλια σου, θηλάζουν μέχρι και την άκρη του λοβού των αυτιών σου…

Οι ζεστοί ψίθυροι της ανάσας μου εισχωρούν στο μυαλό σου διαμέσου των ακουστικών σου πόρων

Κάθε διείσδυσή μου κάνει το κορμί σου να πάλλεται… ν’ ανατριχιάζει…

Οι πνεύμονες γκρινιάζουν από την έλλειψη οξυγόνου

Το σώμα μου ριγεί…

Εξαιτίας ένας απροσδόκητου σπασμού, απελευθερώνω το σπέρμα μου, χωρίς να το θέλω…

Χύνω με ορμή, ανεξέλεγκτα, όπως όταν ήμουν έφηβος…

