Όλα ξεκίνησαν εκείνη τη βραδιά…

… ξεκίνησαν με μια λέξη, με μια ματιά.

Ξεκίνησαν με μια συλλαβή, με μια εκπνοή μουγκρητού που ακούστηκε δυνατά, διακόπτοντας κατά συνέπεια τις λέξεις που ήταν έτοιμες να ξεχειλίσουν από τα χείλη σου.

Ξεκίνησαν με την ανάγκη να συγχωνευτώ μαζί σου, την ανάγκη που πρόδιδε η λαχτάρα στο βλέμμα μου κι ένα τρέμουλο στα δάχτυλά μου καθώς γλιστρούσαν στην ολισθηρή θερμότητα της επιδερμίδας σου πάνω στην οποία άχνιζε ο ιδρώτας. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά καθώς τα χείλη μου στράγγιζαν τις ερεθισμένες ρώγες του στήθους σου και η γλώσσα μου ανυπομονούσε να εντοπίσει γεύσεις… ανυπομονούσε να λάβει μέρος σ’ αυτό το γλέντι.

Όλα ξεκίνησαν εκείνη τη βραδιά…

… με το βλέμμα σου σκοτεινό, στο χρώμα της λιωμένης μαύρης σοκολάτας… και το ύφος σου βάρβαρο, σημαδεμένο από μια διάθεση ληστρικής ασέλγειας, έτοιμης να διαπεράσει το κορμί μου και να βρεθεί στο πυρήνα της ψυχής μου. Για σένα και μόνο, απαλλάχτηκα από το βάρος της θωράκισης της γύμνιας μου και ανάγκασα το χέρι σου να γλιστρήσει σαν φίδι πάνω στο κορμί μου, αφήνοντας ίχνη υγρού πόθου στην ήδη μουσκεμένη σάρκα μου. Κρατώντας με τα δάχτυλά σου τη βάλανό μου άφησες πίσω σου ένα κατακόκκινο σημάδι έντονου σφιξίματος κι ελευθέρωσες εν αγνοία σου ένα βογκητό που δεν ήθελα με τίποτα να δραπετεύσει από το στόμα μου τη συγκεκριμένη στιγμή, τουλάχιστον μέχρι να τελειοποιηθεί στο άκουσμα και στη δυναμική…

Όλα ξεκίνησαν εκείνη τη βραδιά…

… με τον ερωτικό πυρετό ανεβασμένο σε δυσθεώρητα ύψη, την ανάγκη σε ετοιμότητα και την πείνα να ουρλιάζει μέσα στις φλέβες μας. Συνειδητοποιώντας τη ματαιότητα της αντίστασης και έχοντας τη γνώση ότι το πάθος θα μας μεταμορφώσει σε ζώα, επιστρατεύσαμε την υπομονή. Όταν ξεκινά ένα ερωτικό παιχνίδι ποτέ δεν γνωρίζεις πραγματικά πότε θα τελειώσει…

Όλα ξεκίνησαν εκείνη τη βραδιά… εκείνη τη συγκεκριμένη βραδιά που ξεκίνησα να γράφω:

06/06/2006

