Ο αέρας που φτάνει σ’ εμάς από ψηλά, είναι δροσερός, τραγανιστός, προδιαθέτει μια υπέροχη καλοκαιρινή μέρα, μια καλά υποσχόμενη καλοκαιρινή μέρα… Παραμερίζοντας μ’ ένα φύσημα τα σύννεφα, σαν να είναι κουρτίνες, ο χορός της ζεστής ακτινοβολίας του ήλιου μετατρέπει το χρώμα του ουρανού από γκρι σε ανοιχτό μπλε… Ένα αχνό φως φωτίζει το περίγραμμα του προσώπου σου, κάνοντάς με να πιστεύω ακόμα πιο πολύ πως είσαι ένας άγγελος που έπεσε στη γη… Κάτω από τα σκεπάσματα, τα άκρα μας περιπλέκονται… Φέρνοντας τα χείλια μου μια ανάσα από το μέτωπό σου, θαυμάζω τη μοναδική μυρωδιά των μαλλιών σου. Μη αχνή ζεστασιά καταφτάνει στο λαιμό μου, προερχόμενη αποκλειστικά από το στόμα σου, από την ανάσα σου. Φυσώ τη δική μου ανάσα στα βλέφαρά σου και στη συνέχεια σε φιλώ στο μάγουλο. Λατρεύω την απαλή επιδερμίδα σου αμέσως μετά το ξύρισμα… Η αίσθηση αυτή ανακατεύει τα συναισθήματά μου… κι αλλάζει σχεδόν αμέσως τη διάθεσή μου. Ξυπνώ βίαια μόνο και μόνο για να ζήσω τη στιγμή αυτή… τη στιγμή που θ’ ανοίξεις τα χέρια σου για να χασμουρηθείς και θα βρω την ευκαιρία να χωθώ στην αγκαλιά σου… Είναι αδύνατο να μη δελεαστώ από την αδυναμία σου να αντιδράσεις, όντας αγουροξυπνημένος. Φέρνω τα χείλια μου πιο κοντά στο πηγούνι σου και το κορμί μου πιο κοντά στο δικό σου. Η απόσταση που μας χωρίζει είναι όσο το πάχος του υφάσματος δυο μπλουζών… Κοιμήθηκες φορώντας μια από τις δικές μου μπλούζες, λέγοντας ότι σου αρκεί για να μ’ έχεις και να με αισθάνεσαι κοντά σου. Το ίδιο ακριβώς έκανα κι εγώ! Από σήμερα και τούδε η μπλούζα μου θα μυρίζει το άρωμα της σάρκας σου και το ύφασμα της, όσο φθαρμένο κι αν είναι, θα χαϊδεύει και θα διατηρεί το σχήμα του κορμιού σου…

Πάνω από τη μπλούζα τρίβω τις ρόγες σου και η καρδιά μου φτερουγίζει… Την τραβάω προς τα πάνω ψάχνοντας να βρω έστω κι ένα ψεγάδι πάνω σου, πάνω στη τέλεια μορφή σου… Οι βλεφαρίδες σου φτερουγίζουν κι αυτό φαντάζομαι πως είναι αρκετό για ν’ αρχίσω να ταξιδεύω στο στήθος σου ή ακόμα και στους σπονδύλους σου χρησιμοποιώντας την τεχνική που έχουν αναπτύξει τα δάχτυλά μου… Ένα βουητό κυριαρχεί στα αυτιά μου…

Τη στιγμή αυτή, το πιο σημαντικό για μένα είναι να κερδίσουμε το δικαίωμα να χτυπούν μ’ ένα ενιαίο χτύπο οι καρδιές μας. Οι μπούκλες σου σαρώνονται στην απείθαρχη πνοή της ανάσας μου… Μ’ ένα πλήθος σκέψεων στο κεφάλι μου και πλήρης συναισθημάτων, έντονων συναισθημάτων, φιλώ τα χείλη σου τρυφερά. Αισθάνομαι την ένταση να κυριεύει το κορμί σου. Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τη ζεστασιά του κορμιού σου. Οι καρδιές μας χτυπούν αρμονικά… χτυπούν πιο γρήγορα από το φυσιολογικό ρυθμό… Αφήνοντας τα δάχτυλά μου να βοσκήσουν πάνω σου, μετρώ τις φλέβες κάτω από το δέρμα σου… Μου αρέσει που σε κάθε σημείο συναντώ πότε ένα λακκάκι, πότε μια φακίδα, πότε μια ουλή… Καταγράφω τα αποτελέσματα σ’ ένα χάρτη καλά κρυμμένο στον εγκέφαλό μου. Κάθε αναζήτηση τροφοδοτεί την επιθυμία μου να σε γνωρίσω όσο καλύτερα γίνεται…

Τα χείλια σου χαμογελούν ενάντια στα δικά μου… Η θερμοκρασία, αναμφισβήτητα, αυξάνεται… Από τα μάτια σου πετάγονται σπινθήρες. Δεν μπορώ να περιγράψω το μέγεθος της έξαψης, κοιτώντας σε. Μένω να σε θαυμάζω. Κάπου – κάπου αισθάνομαι την ανάσα σου να μετακινείται πάνω μου και να συνοδεύουν το ανεπάντεχο ταξίδι των δαχτύλων σου. Η υπέροχη μυρωδιά των μαλλιών σου πρωταγωνιστεί σε παιχνίδια διεκδίκησης. Ένα υπόκωφο μουγκρητό βγαίνει από το στόμα σου.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πει κάποιος από τους δυο μας πότε τελειώνει το ένα φιλί και πότε το άλλο αρχίζει… Η βραχνή, χαμηλόφωνη φωνή σου αποκαλύπτει πολλά από τα σχέδια και τα μυστικά σου. Τ’ αφήνω να ωριμάσουν… Ψέματα! Απλά τα φιλιά σου, ξεδιπλώνοντας όλο το πάθος έχουν γίνει ένα με τη δίνη του σάλιου μου όταν βουτάς τη γλώσσας σου μέσα στο στόμα μου.

Φέρνω το κορμί μου πάνω στο δικό σου…

Γινόμαστε μια οντότητα μ’ ένα τρόπο απλό, αλλά μαγικό. Δεν υπάρχει ούτε μια διακριτή διαφορά από το ένα άκρο έως το άλλο. Ανησυχώ μήπως υπάρξει μια ανατομική λεπτομέρεια που θα εμποδίσει τη συγχώνευση αυτή.

Φιλώ τα χείλη σου, απαλά, και πάλι. Τα βλέφαρά μου βαραίνουν από την ευδαιμονία… όταν όμως ανοίγουν μένω να παρακολουθώ τις κόρες των ματιών σου να διευρύνονται σε κάθε διείσδυση. Το μόνο που μένει να κάνω είναι να κρατώ σφιχτά το κορμί σου μέχρι να ολοκληρωθεί όλο αυτό μ’ ένα τρόπο μοναδικά εντυπωσιακό…

