Νιώθω τις πινελιές των ακροδάχτυλών σου στο κορμί μου

καθώς προσπαθούν να συνθέσουν ένα μουσικό κομμάτι που θ’ ακούγονται όταν ερωτοτροπούμε.

Χαϊδεύεις τις τρίχες μου, τρυφερά… σαν να είναι χορδές άρπας

Καρφώνοντάς με, με το έντονο βλέμμα σου, ξεκινάς να με γδύνεις… αργά – αργά…

Με αναγκάζεις με το έτσι θέλω να προχωρήσουμε στα περαιτέρω.

Αρχίζω να χορεύω στο ρυθμό που εσύ ο ίδιος ορίζεις

Μιμούμαι τον τρόπο που κινούνται τα χέρια σου καθώς μου βγάζουν τα ρούχα και τα πετούν μακριά…

Βολεύομαι στο κάστρο της δικής σου εξουσίας

Μόλις και μετά βίας μπορώ ν’ αναγνωρίσω τον εαυτό μου

Είχα μάθει ν’ αντιδρώ… μα τώρα αφήνομαι στα χέρια σου που ολισθαίνουν σε παραπτώματα κατά μήκος του σώματός μου

Η γύμνια μου αποκαλύπτεται σταδιακά, κι εκτίθεται στο αμείλικτο βλέμμα σου.

Όπως το φεγγάρι ανεβαίνει σιγά – σιγά στον ουρανό λάμποντας μ’ αυτή τη διακριτική, λευκή λάμψη

έτσι και η βάλανός μου εμφανίζεται δειλά στην αρχή μέσα από το κουκούλι της, μέσα από την κρυψώνα της

μέχρι να κερδίσει την εμπιστοσύνη σου λίγο προτού παρουσιάσει το μεγαλείο της πληρότητάς της.

Λίγο πιο κάτω, ένα εντυπωσιακό μυστήριο βρίσκεται σε εξέλιξη…

Ο πούτσος μου σηκώνεται σαν κατάρτι…

… αυτόματα, αμέσως…

Ανυπομονούσε τόση ώρα να αποκαλυφθεί

Ανυπομονούσε τόση ώρα να έρθει η στιγμή που θα δουλέψει σκληρά…

Μια προβλέψιμη σταγόνα σπέρματος, σαν πρωινή δροσιά σε φύλλο ανθισμένου λουλουδιού, στάζει στο πλάι…

Μόνο με υπομονή κερδίζονται τα πιο σημαντικά συναισθήματα…

Έχοντας στην αναμονή έναν σούπερ μαχητικό πούτσο, σε πλήρη άνθηση μάλιστα,

Περιμένω να κερδίσω το ενδιαφέρον της λαμπερής ματιάς σου.

Τον αφήνω εκτεθειμένο να πάλλεται…

Κρύβει τόσα πολλά μυστικά που μπορείς ν’ ανακαλύψεις…

Πρέπει όμως να έρθεις πιο κοντά…

Έλα λοιπόν!

