Κάθεται ανακούρκουδα, ακριβώς απέναντί μου… πολύ κοντά στο ανοιχτό παράθυρο

Στιγμές – στιγμές γέρνει το κορμί του προς το πλάι ή το τεντώνει προς τα πίσω

αφήνοντας στις ακτίνες του ήλιου να παίζουν πάνω στην επιδερμίδα του

Έπειτα, έχοντας σταυρωμένα τα πόδια του, μου χαμογελά επιπόλαια.

Τολμώ να πω ότι είναι μαγνητικά ελκυστικός

Ευτυχώς, γνωρίζω πώς να χειριστώ την ομορφιά του και κυρίως, πώς να χειραγωγήσω την ορμή του πάθους που σαρώνει τα πάντα μέσα μου, βλέποντάς τον.

Η σιωπή του κερδίζει, επίσης, το ενδιαφέρον μου…

Τι να σκέφτεται άραγε;

Μυστικά της καρδιάς και του μυαλού;

Κάτι που ονειρεύεται;

Κάτι που ελπίζει;

Όπως και να έχει, αργά ή γρήγορα, θα μάθω, θα γνωρίσω, θα λύσω αυτό το μεγάλο μυστήριο

Πλησιάζω κοντά του, στρίβοντας ξανά ένα από τα εναπομείναντα τσιγάρα…

Τυλίγω μια από τις μπούκλες του στο απλωμένο μου δάχτυλο και μένω να την κοιτώ να σπαρταράει… να προσπαθεί να ξετυλιχτεί και να ξεφύγει από μόνη της

Οι λάγνες σκέψεις μου οπτικοποιούνται και γίνονται εικόνες

Εικόνες ικανές να μας παρασύρουν και να μας ρίξουν και τους δυο στο κρεβάτι ή έστω στο πάτωμα…

Μαζί του, βρίσκομαι πάντα σε θέση να κάνουμε έρωτα στη στιγμή, στη σιωπή, καθιστώντας την πράξη μια εμπειρία μοναδική, μια εμπειρία ζωής, καθαρά προσωπική…

Η συναισθηματική μου εμπειρία, με ενθαρρύνει να εκφράσω όλο το πάθος μου…

Με οικεία στο άκουσμα ψιθυρίσματα, αποκαλύπτομαι…

Κερδίζοντας το βλέμμα του…

Ταυτόχρονα, τα χέρια μου περιπλανιούνται στο γυμνό στήθος του… σιγά – σιγά…

Είναι φορές που κι εγώ περιμένω από τον εαυτό μου να με εκπλήξει

Να, τώρα έχω αυτή τη λάμψη της δειλής περιέργειας καθώς τα δάχτυλά μου φτάνουν εκεί που πρέπει, αγγίζοντας το δέρμα του.

Το άρωμα του σκλαβώνει τα ρουθούνια μου…

Κρίνω ότι δεν πρέπει να βιαστώ…

Του μιλώ στα Ελληνικά και στα Ιταλικά, παραφράζοντας ηχητικά λέξεις

Γνωρίζω πώς να τον αποπλανώ…

Η ανάσα του κατακαίει το δέρμα μου, κυρίως στο σημείο του λαιμού… ενώ εγώ επιμένω να μιλώ με τη γλώσσα της επιθυμίας…

«Σε θέλω. Θέλω να είμαι μέσα σου.

Και να αισθάνομαι τα χέρια και τα πόδια σου γύρω μου

Και να κάνουμε όλα όσα η αγάπη επιβάλλει όταν θέλει να μας κρατήσει ενωμένους», σου λέω…

Ενώ το φως του ήλιου το απόγευμα στερεύει, ένα ολόγιομο φεγγάρι κάνει την εμφάνισή του στον ουρανό.

Σύντομα θα λάμπει… λιγότερο –ας μη λέμε ψέματα- από τα ιδρωμένα μας κορμιά

Μελετώ με λεπτομέρεια την κάθε μου κίνηση

Για το επόμενο χρονικό διάστημα ο μόνος ήχος που ακούγεται σταθερά είναι αυτός από το διακριτικό σβούρισμα του ανεμιστήρα οροφής…

Καθώς…

Τα δάχτυλά μου βρίσκονται μπλεγμένα στα μαλλιά του

… κι εγώ βαθιά θαμμένος μέσα του…

