Δεν χρειάζεται να μιλάμε

Θέλω ν’ ακούω τους ήχους των βογγητών σου κι αυτούς των αναστεναγμών μου

Θέλω ν’ ακούω να παίρνεις βαθιές αναπνοές κι εγώ να τις ταιριάζω με τις δικές μου

Απλά, θέλω ν’ ακούω τον ήχο του κορμιού σου καθώς συγκρούεται με το δικό μου

Θέλω ν’ ακούω τους ήχους που κάνω…

… όταν πιέζεις με τα δάχτυλά σου τον κώλο μου.

… όταν τα δάχτυλα αυτά με γαμάνε.

… όταν τα ίδια αυτά δάχτυλα με χαϊδεύουν

… όταν τα δάχτυλά σου με τραβάνε πιο κοντά σου.

Δεν χρειάζεται να μιλάμε

Απλά, θέλω ν’ ακούω τους ήχους που κάνουμε όταν τελικά εισβάλλεις μέσα μου

… όταν η βίαιη εκπνοή της ανάσας σου καταχωρείται στα αυτιά μου

… όταν βγαίνει ο πρώτος αναστεναγμός που φανερώνει την απόλαυση

καθώς εξακολουθείς να γλιστράς βαθιά μέσα μου.

Το μόνο που θέλω ν’ ακούω είναι το γρύλισμα σου που με αποσπά απ’ όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου

Το μόνο που θέλω ν’ ακούω είναι οι ήχοι χαράς των κραυγών μου όταν χαϊδεύεις το κορμί μου

Το μόνο που θέλω ν’ ακούω είναι οι ήχοι της ενθάρρυνσης σου όταν θ’ αρχίσω να τρέμω κάτω από το κορμί σου

Το μόνο που θέλω ν’ ακούω είναι οι ήχοι από τα ελατήρια του στρώματος που συμμετέχουν στη μουσική που εμείς ξεκινήσαμε να συνθέτουμε…

Δεν χρειάζεται να μιλάμε

Απλά, ν’ ακούμε τους ήχους δυο κορμιών

Ζεστών, ιδρωμένων και ενθουσιασμένων

Όταν κάνουν έρωτα…

