Περιμένοντας,

Γλείφω τα χείλια μου και γίνομαι γευσιγνώστης του πάθους μου

Η ερωτική μου πείνα για σένα αυξάνεται

Η όρεξη μου μεγαλώνει

Ο πούτσος μου επιμηκύνεται και ανεβαίνει σιγά – σιγά με κραδασμούς

Οι σκέψεις μου με παροτρύνουν να γίνω επαίτης

Λαχταρώ να σου δοθώ και το ξέρεις.

Μια και μόνο σου ματιά πυροδοτεί τον εσωτερικό μου κόσμο

Πες μου τα λόγια που θέλεις ν’ ακούσεις από το στόμα μου

Άφησέ με να σου δείξω την αγάπη μου

Άφησέ με να βγάλω προς τα έξω τις επιθυμίες που ασφυκτιούν σ’ αυτό το τόσο αποπνικτικό περιβάλλον, βαθιά μέσα μου…

Κρύβονται πολλά πίσω από τα κλειστά χείλια

Άλλοι θα έδιναν πολλά για να τ’ ακούσουν

Όμως το δικαίωμα αυτό το έχεις μόνο εσύ

Ζέστανε το στήθος μου με την ανάσα σου, καθώς θα περνάς το στόμα σου από πάνω μου

Αποκάλυψε τις σκέψεις που έχω για μένα στο μυαλό μου…

… κοιτώντας με στα μάτια

Η δύναμή σου ρίχνει λάδι στη λάγνα ενέργειά μου

Άφησέ με να πιάσω το χέρι σου

Άφησέ με να πλέξω τα δάχτυλά μου με τα δικά σου

Μπορείς να εκπληρώσεις μαζί μου όλες τις ανάγκες σου

… χρησιμοποιώντας, απλά, το σώμα μου

Απόλαυσέ το.

Φλέρταρέ με, με τη φλόγα της δική σου επιθυμίας

… όσο θα περιμένω.

