Το φιλί είναι σαν να πίνεις αλατισμένο νερό, πίνεις και η δίψα σου αυξάνεται, λέει μια Κινέζικη παροιμία.

Το δικό σου φιλί δεν τελειώνει τη στιγμή εκείνη που τα χείλια σου απομακρύνονται…

Η ζεστασιά του στόματός σου και της ανάσας σου παραμένουν στο δέρμα μου…

… ακόμη κι όταν σηκώνομαι από το κρεβάτι.

… ακόμη κι όταν σου λέω αντίο, χαμογελώντας

… ακόμη κι όταν χάνομαι στην άκρη του δρόμου.

Νιώθω το φιλί σου όλη την ημέρα…

… σε στιγμές απροειδοποίητες.

… όταν σε σκέφτομαι.

… σε κλεμμένα δευτερόλεπτα από τη δουλειά, όταν γυρίζω το κεφάλι μου και κοιτώ την πόλη από ψηλά…

… στις βαθιές ανάσες, όπου το μόνο που θέλω είναι να βρίσκεσαι κι εσύ εδώ, κοντά μου, εδώ μαζί με τα χείλια σου, πάνω στα δικά μου, πάνω στο κορμί μου… ξανά και ξανά…

Το φιλί σου μου δίνει την ενέργεια που χρειάζομαι όλη την ημέρα…

… όσο κι αν ο φόρτος εργασίας προσπαθεί να με γκρεμίσει

… όσο κι αν οι άνθρωποι με στενοχωρούν.

Το φιλί σου μου δίνει χαρά… κι ευτυχία… κι ελπίδα, γνωρίζοντας ότι σύντομα θα είμαι σε θέση να με φιλήσεις και πάλι τόσο εγκάρδια και παθιασμένα.

… τυχαία… στο χέρι, στα μαλλιά, στο λαιμό…

… όταν στέκομαι στην ουρά για να παραγγείλω καφέ…

… σε μια βόλτα…

… όταν γίνομαι λαθραναγνώστης των εφημερίδων στα περίπτερα…

Χαίρομαι που κανείς δεν μπορεί ν’ ακούσει τις σκέψεις μου…

Χαίρομαι που κανείς δεν μπορεί να νιώσει αυτό που νιώθω…

… τη θερμότητα που πηγάζει από μέσα μου…

… από τη χαρά μου.

Γιατί, το φιλί σου είναι δικό μας, η στιγμή μας, το διάλειμμα από την καθημερινότητα, η αγκαλιά, η ένωση και το πάθος, η ανάγκη.

Δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι. Δεν μπορώ να σταματήσω να σε σκέφτομαι.

Ζω για εκείνη τη στιγμή

… ανυπομονώντας για την επόμενη φορά που θα με φιλήσεις.

