Το βράδυ εκείνο…

Η μουσική ακουγόταν δυνατά και το φως ήταν λιγοστό στο βαθύ σκοτάδι.

Μου πρόσφερες ένα ποτήρι ουίσκι και σκύβοντας στη συνέχεια, πλησίασες το στόμα σου στ’ αυτί μου και ψιθύρισες πόσο γαμημένα καυτός ήμουν…

Όταν ο DJ έβαλε το αγαπημένο μου τραγούδι κι άρχισα να λικνίζομαι στο ρυθμό του, με άρπαξες από το χέρι και ανεβήκαμε μαζί στην πίστα. Το κορμί μου ανταποκρίθηκε στο ερωτικό κάλεσμα του δικού σου κορμιού και τα χέρια μου σε αγκάλιασαν στη στιγμή. Τα δάχτυλά μου βάδισαν με σιγουριά στη τελειότητα των γυμνασμένων σου μυών… Σε θαύμαζα όπως ο καλλιτέχνης το γλυπτό του. Η φωνή σου, θελκτική και μπάσα, βομβάρδιζε τα αυτιά μου παραπλανώντας με, και έριχνε λάδι στη κραυγαλέα επιθυμία μου να φύγουμε από εκεί, να βγούμε έξω, ν’ απομακρυνθούμε…

«Ναι;»

«Ναι…»

… και τότε, με βήμα ταχύ κατεβήκαμε από την πίστα και σπρώχνοντας το πυκνό πλήθος και δύο… ή μάλλον τρεις πόρτες, βρεθήκαμε έξω… στη δροσερή νύχτα… Η μουσική εξακολουθούσε ν’ ακούγεται δυνατά. Η έντασή της χτυπούσε μέχρι και τα τούβλα του κτιρίου στο σκοτεινό δρομάκι, δίπλα…

εκεί που μ’ άρπαξες από τους ώμους…

εκεί που ξήλωσα κάποια από τα κουμπιά του πουκάμισου σου θέλοντας να πονέσω τις ρόγες του στήθους σου πιπιλίζοντας τις σκληρά και λαχανιάζοντας…

εκεί που… ναι, ναι… κατέβασες το παντελόνι μου και αισθάνθηκες τον πούτσο μου να γεμίζει το χέρι σου…

εκεί που η αναπνοή μου άχνιζε στον κρύο αέρα καθώς αναστέναζα…

εκεί που έλυσα τη ζώνη σου τη στιγμή που τα χέρια σου πίεσαν το κεφάλι μου και τα δάχτυλά σου, τραβώντας με από τα μαλλιά, μ’ έπεισαν να γονατίσω μπροστά σου για να γαμήσεις το στόμα μου…

εκεί που τα νύχια μου έσκαψαν το τσιμέντο…

εκεί που η τούβλινη διακόσμηση του τοίχοι έγδαρε την πλάτη σου…

Φίλησα το στόμα σου σκληρά, βίαια, πεινασμένα… Η γεύση του ουίσκι που είχα πιει κατέβηκε στο λαρύγγι σου αναμειγμένο με το ζεστό σάλιο σου. Διατηρώντας την παρατεταμένη γεύση των φιλιών σου, ένιωσα τον πούτσο σου να γλιστράει στη λεία, υγρή ζεστασιά μου…

Η μουσική ακουγόταν δυνατά… και το φως ήταν λιγοστό στο βαθύ σκοτάδι…

Το βράδυ εκείνο…

