Το μωρό μου, σηκώνεται και πλησιάζει κοντά μου.

Ανάμεσα στα πόδια του, ο πούτσος του πάλλεται στον αέρα

Οι διογκωμένες φλέβες του μαρτυρούν την πληρότητά τους σε πλούσιο αίμα

Το σκούρο μελαχρινό δέρμα είναι τεντωμένο προς τα πίσω ώστε να φαίνεται η βάλανός του πιο φωτεινή από ποτέ στο σκοτάδι…

Δεν μπορώ να κρύψω την πείνα και τη δίψα μου…

Είναι πολύ καυλιάρης!

Είναι υπεύθυνος για τη δραστηριότητα που θα ξεκινήσει από δω και πέρα…

Τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τον σκληρό πούτσο του και τον χαϊδεύω… αργά… και τρυφερά…

Τα βογγητά του δεν είναι ένδειξη διαμαρτυρίας…

Μ’ ένα μασάζ φροντίζω για την περαιτέρω ανάπτυξη του πούτσου του…

Το βάρος του παιχνιδιού έχει πέσει ξεκάθαρα πάνω μου…

Μόλις η στύση του φτάσει στο επιθυμητό σημείο σκληρότητας, υψώνω το βλέμμα μου και του χαμογελώ…

Με μια σέξι χροιά φωνής με επαινεί για τη δουλειά μου, βαθμολογώντας την ως την καλύτερη που θα μπορούσε ένας άντρας να δεχθεί χωρίς να κάνει τίποτα…

«Μμμ, για να δούμε αν αυτό που λες είναι αλήθεια ή ψέματα», ψιθυρίζω…

Οι κόρες των ματιών του διευρύνονται, όπως και το χαμόγελο στο πρόσωπό του, καθώς η γλώσσα μου ποτίζει με σάλιο ολόκληρη σχεδόν τη βάλανό του.

Παροδικά γλείφω κι άλλα σημεία, αλιεύοντας σπασμωδικές εκρήξεις σπέρματος…

Στα αυτιά μου φτάνουν πλούσιοι ήχοι που αιωρούνται στον αέρα, σπάζοντας τη σιωπή…

Η γλώσσα μου, αργά-αργά, κινείται προς το κάτω μέρος του πούτσου του.

Τα πόδια του τρέμουν, τη στιγμή που τα χείλη μου κλειδώνουν το πίσω μέρος του πάντα άκαμπτου πούτσου του, ενώ η γλώσσα μου γλείφει την ευαίσθητη κορυφογραμμή της βαλάνου του…

Τα δάχτυλά του γίνονται ένα με τα μαλλιά μου. Μπορώ να αισθανθώ την προσπάθειά του να ελέγξει τις κινήσεις του κεφαλιού μου…

Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, συνεχίζω να γλείφω και να βρέχω τον πούτσο του σε όλο του το μήκος

Στα αυτιά μου καταφτάνει η πρώτη έντονη και βαθιά γκρίνια…

Τα δάχτυλά του τραβάνε τα μαλλιά μου, καθώς το στόμα μου θηλάζει τον πούτσο του, δημιουργώντας αντίγραφα ασφάλειας της στύσης του, σε περίπτωση που χρειαστούν στη συνέχεια…

Ορκίζομαι ότι είναι η πρώτη φορά που τον ακούω να βογκάει τόσο δυνατά, όπως ακριβώς όταν κάνουμε σεξ…

Αισθάνομαι τα χέρια του να προσπαθούν να με ελέγξουν και πάλι…

Αυτή τη φορά, αφήνω τον πούτσο του να χωθεί στο στόμα μου…

Τον ρουφάω και ταυτόχρονα γλείφω τη βελούδινη απαλότητα του δέρματός του…

Το κορμί του δονείται μ’ έναν τρόπο που –ομολογουμένως- με ξαφνιάζει…

Γνωρίζοντας πολύ καλά το πώς εκδηλώνεται ο οργασμός του, ξαφνιάζομαι απ’ αυτό το ξέσπασμά του.

Ακολουθώ ένα ρυθμό γρήγορο…

Λαχανιάζοντας, πια, προσπαθώ να δαμάσω μέσα στο στόμα μου τον παλλόμενο πούτσο του

Συγκρατώντας τον με το κάτω χείλος μου, τον σπρώχνω γρήγορα μέσα στο στόμα μου… βαθιά… όσο πιο βαθιά γίνεται…

Δεν μπορώ με τίποτα να καταπολεμήσω την επιθυμία μου να ρουφήξω μέχρι και την τελευταία σταγόνα του σπέρματός του

Λίγο πριν την εκσπερμάτιση, αναρωτιέμαι για τη σημερινή ποιότητα της γεύσης του

Το βλέμμα του είναι η καλύτερη απάντηση στην ερώτηση:

«Είναι προτιμότερο να προσφέρεις από το να λαμβάνεις…;»

