Στον τεράστιο βωμό του κορμιού σου…
… στο σύμβολο του ανδρισμού σου…
… για μια ακόμη φορά θα προσκυνήσω…
Κρυμμένος μέσα στο σκοτάδι είναι ο πούτσος σου…
Από το γλυκό άρωμα που αναδύει τον βρίσκω…
Μπούκλες τα δάχτυλά μου γύρω του κάνω…
Το μέγεθός του πειρασμός για το μάτι μου…
Είναι απίστευτα απολαυστικός…
Στο υγρό λιμάνι της ουρήθρας σου πνίγεται η άκρη της γλώσσας μου
Είναι τόσο νόστιμος…
… μοσχοβολά… αγάπη, πάθος, έρωτα…
Το χρώμα του…
… την εμπειρία μαρτυράει…
Ω, πούτσε τεράστιε…
… πούτσε ροδαλέ και καλοαναθρεμμένε…
Την ευσπλαχνία σου δείξε…
και φέρε μου την απόλαυση…
τώρα…
… τα μαύρα μεσάνυχτα…
Με το σάλιο μου σε λουστράρω…
Με επιμέλεια… όπως τα άρβυλα στο στρατό σε καθαρίζω…
Χρώματα φωτεινά σου χαρίσω…
… με φανταχτερού χρώματος προφυλακτικά σε ντύνω…
Βασιλιά μου σε κάνω…
και σε κρυφοκοιτάζω…
προτού στο στόμα μου σε χώσω.
Ρόγες και πούτσοι σε στύση έρχονται…
και οι χυμοί θα ρεύσουν…
Θα μεθύσουμε, θα ζαλιστούμε…
μέχρι το πρωί θα γιορτάσουμε
Τα μάτια ορθάνοικτα θα κρατήσουμε…
Τις ψυχές μας μέσα από αυτά θα ανιχνεύσουμε…
… ερωτικέ μου σύντροφε…

