Μου αρέσει να δαγκώνω τα αυτιά του
ενώ με γαμάει
Προσφάτως ανακάλυψα πόσο ερωτικός μπορεί να είναι ο λοβός ενός αυτιού
Όταν βρίσκομαι από πάνω του
Χαμηλώνω το κεφάλι μου
Πλησιάζω το στόμα μου στο αυτί του
και του ψιθυρίζω…
Του ψιθυρίζω βρώμικα λόγια που ξέρω πόσο τον καυλώνουν…
Τα χείλια μου βουρτσίζουν τον λοβό του
και στη συνέχεια τον βάζω στο στόμα μου και τον ρουφάω…
Τον δαγκώνω με τα μπροστινά μου δόντια σαν να είμαι κουνέλι
έως ότου ματώσει…
Τον δαγκώνω σκληρά…
Τον τραβώ με τα δόντια μου…
Τον γλείφω με την άκρη της γλώσσας μου…
Οι ήχοι του στόματος μου
κάνουν το κορμί του να δονείται…
Όταν χορτάσω με το ένα αυτί
στρέφω το ενδιαφέρον μου στο άλλο του αυτί…
Του αρέσει η ικανότητα της γλώσσας μου
που κινείται πάνω-κάτω…
που τινάζεται…
που στροβιλίζεται μέσα στο αυτί μου…
Ο ήχος των βογγητών του είναι τόσο έντονος
που είμαι έτοιμος να τον καταβροχθίσω…
Γυρίζει το κεφάλι του
και με καθοδηγεί να ασχοληθώ ξανά με το άλλο του αυτί…

